تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۷
معتقدم ايفاي نقش و فعاليت در تئاتر به ارتقاي بازيگري ام كمك مي‌كند.
تئاتر به ارتقاي بازيگري ام مي افزايد
به گزارش حدیدنیوز، اميرعلي دانايي (بازيگر نقش "فرخ" در مجموعه "كلاه پهلوي") در خصوص حضورش در تئاتر "روياهاي رام نشده " گفت: تصميم گرفتم بعد از بازي در "كلاه پهلوي" فضاي تئاتر را با يك گروه خوب تجربه كنم. 

وي ادامه داد: معتقدم بازي در تئاتر به ارتقاي بازيگري من بعد از حضور در مجموعه "كلاه پهلوي" كمك مي كند و به طور قطع فعاليت در اين عرصه موفقيت هاي زيادي را براي من به همراه خواهد داشت.
دانايي با اشاره به پيشنهادهاي بازيگري خود اظهار داشت: پيشنهادهاي زيادي براي بازي در عرصه سينما و تلويزيون داشتم كه بعد از گذشت مدت ها و طي پيشنهادي از سوي آقاخاني كارگردان اين تئاتر تصميم گرفتم كار خود را آغاز كنم. 

دانايي با اشاره به مضمون تئاتر "روياهاي رام شده" گفت: تئاتر در يك قهوه خانه اتفاق مي افتد و من نقش خبرنگاري را بازي مي‌كنم كه به همراه همسر سابق خود و دوستش در اين قهوه خانه به بحث مراجعه به موضوعي مي‌پردازند. 

وي خاطرنشان كرد: شروع تمرينات تيم تئاتر "روياهاي رام نشده" از ۳ دي ماه سال جاري بوده و من به همراه ديگر بازيگران فعاليت خود را آغاز كرديم. 

گفتني است؛ تئاتر روياهاي رام نشده به نويسندگي و كارگرداني ايوب آقاخاني بهمن و اسفند سال جاري در سالن سنگلج روي صحنه مي رود. http://hadidnews.com/vdcb9gb8.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما