کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امير علي دانايي:

تئاتر به ارتقاي بازيگري ام مي افزايد

7 دی 1391 ساعت 9:27

معتقدم ايفاي نقش و فعاليت در تئاتر به ارتقاي بازيگري ام كمك مي‌كند.


به گزارش حدیدنیوز، اميرعلي دانايي (بازيگر نقش "فرخ" در مجموعه "كلاه پهلوي") در خصوص حضورش در تئاتر "روياهاي رام نشده " گفت: تصميم گرفتم بعد از بازي در "كلاه پهلوي" فضاي تئاتر را با يك گروه خوب تجربه كنم. 

وي ادامه داد: معتقدم بازي در تئاتر به ارتقاي بازيگري من بعد از حضور در مجموعه "كلاه پهلوي" كمك مي كند و به طور قطع فعاليت در اين عرصه موفقيت هاي زيادي را براي من به همراه خواهد داشت.
دانايي با اشاره به پيشنهادهاي بازيگري خود اظهار داشت: پيشنهادهاي زيادي براي بازي در عرصه سينما و تلويزيون داشتم كه بعد از گذشت مدت ها و طي پيشنهادي از سوي آقاخاني كارگردان اين تئاتر تصميم گرفتم كار خود را آغاز كنم. 

دانايي با اشاره به مضمون تئاتر "روياهاي رام شده" گفت: تئاتر در يك قهوه خانه اتفاق مي افتد و من نقش خبرنگاري را بازي مي‌كنم كه به همراه همسر سابق خود و دوستش در اين قهوه خانه به بحث مراجعه به موضوعي مي‌پردازند. 

وي خاطرنشان كرد: شروع تمرينات تيم تئاتر "روياهاي رام نشده" از ۳ دي ماه سال جاري بوده و من به همراه ديگر بازيگران فعاليت خود را آغاز كرديم. 

گفتني است؛ تئاتر روياهاي رام نشده به نويسندگي و كارگرداني ايوب آقاخاني بهمن و اسفند سال جاري در سالن سنگلج روي صحنه مي رود.


کد مطلب: 13099

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/13099/تئاتر-ارتقاي-بازيگري-ام-مي-افزايد

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com