تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
شرکت تایوانی ایسوس مدل بعدی رایانه لوحی گوگل موسوم به Nexus ۱۰ را تولید می‌کند.
ایسوس مدل جدید رایانه لوحی گوگل را تولید می‌کند
شرکت تایوانی ایسوس مدل بعدی رایانه لوحی گوگل موسوم به Nexus ۱۰ را تولید می‌کند و به احتمال قوی این محصول در اواسط ماه اکتبر با سیستم‌عامل Android ۴.۴ KitKat به دست کاربران جهانی می‌رسد.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از اچ‌ان‌جی‌ان، اسناد و مدارکی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد شرکت تایوانی ایسوس مدل بعدی رایانه لوحی گوگل موسوم به Nexus ۱۰ را تولید می‌کند و به احتمال قوی این محصول در اواسط ماه اکتبر با سیستم‌عامل Android ۴.۴ KitKat به دست کاربران جهانی می‌رسد.



گوگل به عنوان بزرگترین شرکت اینترنتی جهان با همکاری تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی سعی دارد در این بازار حضور پیدا کند. بر این اساس اسنادی که به تازگی منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت بزرگ وظیفه تولید مدل بعدی رایانه لوحی خود با نمایشگر ۱۰ اینچی را به شرکت ایسوس واگذار کرده است.



گزارش‌های متعددی که پیش از این منتشر شده بودند، مشخصات رایانه لوحی Google Nexus ۱۰ را اعلام می‌کردند. اما هم‌اکنون اعلام شده است که این محصول در شرکت تایوانی ایسوس به تولید می‌رسد.



در این اسناد نام این رایانه لوحی به صورت Google Asus Nexus ۱۰ اعلام شده است. هنوز جزییات دقیق این محصول اعلام نشده است، اما پایگاه اینترنتی @evleaks هم تصویری منتشر کرده است که در آن نام ایسوس به عنوان تولیدکننده این رایانه لوحی نشان داده می‌شود.



این مسئله بر آن است که شرکت گوگل برای تولید دومین نسل از رایانه لوحی ۱۰ اینچی خود سراغ تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند از جمله سامسونگ نرفته و با یک شرکت کوچکتر همکاری خود را انجام داده است. http://hadidnews.com/vdcjhxe8.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما