تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
گوگل قصد دارد جزییات تازه‌ای را به خدمات نقشه خود اضافه کند و امکانات تعاملی آن را برای جلب رضایت کاربران بیشتر کند.
اضافه شدن جزییات تازه به نقشه های گوگل
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سی نت، شخصی سازی نقشه‌ها بر اساس علائق و سلیقه کاربران و همین طور افزوده شدن جزییات تازه به آنها از جمله برنامه‌های گوگل است.

گوگل مدعی است این نقشه ها ارتباطات زندگی روزمره مردم را منعکس کرده و مسافرت و رفع نیازهای آنی مردم را راحت تر خواهند کرد. این‌نقشه ها که نقشه های آگاه از شرایط یا context-aware نام گرفته‌اند دارای لایه های متعددی هستند و داده‌های شخصی برنامه‌های مختلف کاربران به آنها اضافه می‌شود.

نمایش جزییات بر مبنای علاقه و سلیقه کاربران، امکان درجه بندی کیفی اماکن مختلف و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد آنها به روش‌های گوناگون، پیگیری فعالیت‌ها و علائق دوستان، نمایش اطلاعات تعاملی به صورت بصری و ... از جمله امکانات این نقشه‌ها خواهد بود.

به عنوان مثال اگر شما در شهری حضور داشته باشید که یک مسابقه فوتبال در آن برگزار می شود و طرفدار یکی از تیم‌ها باشید، می توانید بر روی نقشه زوم کرده و امتیازات و دیگر اطلاعات آن تیم را مشاهده کنید. اگر در شهر خاصی باشید گوگل با بررسی علائق شما و دیدارهای قبلی شما مکان‌هایی را برای بازدید به کاربر پیشنهاد می دهد. هنوز مشخص نیست این امکانات چه زمانی به نقشه‌های گوگل اضافه می‌شود. http://hadidnews.com/vdcfcyd0.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما