تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
در راستاي اجراي مسئوليت‌هاي اجتماعي صورت پذيرفت:

افتتاح دو پروژه‌ عمراني ايران‌‌خودرو در سرپل‌ذهاب

گروه صنعتي ايران‌خودرو، هم زمان با حلول ماه مبارك رمضان، پروژه عمراني خود در سرپل ذهاب را افتتاح كرد.
افتتاح دو پروژه‌ عمراني ايران‌‌خودرو در سرپل‌ذهاب
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس، گروه صنعتي ايران خودرو اجراي دو پروژه عمراني شامل اجراي سيستم نوين آب‌رساني، لوله‌كشي آب آشاميدني و بازسازي مسجد دارالسلام، كه در زلزله تحريب شده بود را از مبعث مبارك حضرت رسول (ص) در روستاي «قلمه» شهرستان سرپل ذهاب آغاز و هم زمان با فرا رسيدن ايام ماه مبارك رمضان، از آن بهره‌برداري كرد.
 
روستای قلمه با جمعیت بالغ بر 300 نفر در فاصله 180 کیلومتری کرمانشاه واقع شده است. ساکنان این روستا به دلیل عدم وجود آب شرب مناسب و بهداشتی در معرض انواع بیمارهای واگیردار ناشی از آلودگی آب قرار داشتند و مشكلات مختلف پوستی، گوارشی و ... خانواده‌ها را تهدید می کرد. 
 
از اين رو حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي شركت ايران‌خودرو، پس از گذر از بحران اوليه با نيازسنجي از منطقه پروژه‌هايي را براي بهبود شرايط زندگي بازماندگان زلزله طراحي كرده و در زمان‌هاي مختلف اجرايي مي‌كند كه دو پروژه مذكور نيز ذيل اين اقدامات، اجرا شده و به بهره‌برداري رسيد.
 
اين شركت بلافاصله پس از زلزله مهيب غرب كشور در آبان‌ماه سال گذشته، با حضور در منطقه و ارائه خدمات امدادي و كمك به آواربرداري، دست به اقدامات همدلانه زد و پس از طي دوران بحران با برپايي چادر هيوا (اميد) در شهرستان سرپل‌ذهاب و استقرار تعدادي از پرسنل اين شركت، به فراخور نياز همواره در كنار اين هموطنان بود؛ همچنين در مناسبت‌هاي مختلف ملي و مذهبي با برگزاري مراسم و ايجاد فضايي شاد، سعي در بهبود وضعيت معيشتي و روحي مردم خصوصا كودكان منطقه كرد.
 
جمعيت «هيوا» كه در زبان محلي «اميد» معنا مي‌دهد، سعي دارد با رصد روزانه نيازهاي اين عزيزان و برطرف كردن اين خواسته‌ها در كنار ساير نهادها به اجراي وظايف انساني و اجتماعي خود پرداخته و كيفيت زندگي ساكنين را در حد توان بهبود بخشد.
 
 شايان ذكر است كه جمعي از مديران اين مجموعه نوروز سال 97 را در شهرستان كرمانشاه و در كنار زلزله زدگان گرامي آغاز كردند به اين اميد كه حضورشان باعث دلگرمي و شادماني هموطنان اين منطقه شود. http://hadidnews.com/vdcjhaet.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما