تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه اگر رحیمی به باشگاه سپاهان عرق داشت تا آخر فصل و پس از اتمام تمام بازی‌ها می‌ماند و به کار خود ادامه می‌داد، گفت: شخصا پیشنهادی برای مدیرعاملی سپاهان ندارم.
به گزارش حدیدنیوز، مسعود سمیعی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، با بیان اینکه جدایی علیرضا رحیمی پس از ۵ بار درخواست استعفا و با اصرار خودش صورت گرفت، اظهارکرد: در چند بار گذشته با پادرمیانی من استعفای رحیمی انجام نمی‌گرفت، رحیمی به دلیل مشکلات متعدد از جمله مشکلات خانوادگی از سمت مدیر عاملی کناره گیری کرد.



وی یکی دیگر از دلایل جدایی مدیرعامل سابق سپاهان را خستگی عنوان‌کرد و افزود: رحیمی گفت که خسته شده‌ام. او هر سه ماه یکبار استعفا می‌داد و البته مورد موافقت قرار نمی‌گرفت.



سمیعی نژاد در پاسخ به این سؤوال که آیا پیشنهادی برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان دارید؟ گفت: خیر. هیئت مدیره بر مبنای جلسات خود، مدیرعامل جدید را انتخاب خواهد کرد، شخصا پیشنهادی برای مدیرعاملی سپاهان ندارم.



مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص شائبه‌ای که رحیمی با وی جلسه داشته و خواستار جدایی کرانچار از سپاهان و جایگزینی محرم نویدکیا شده است، گفت: نه هیچ جلسه‌ای از طرف رحیمی با من مبنی بر تغییر سرمربی سپاهان صورت نگرفته است.



سمیعی نژاد در پاسخ به این سؤوال که آیا این تغییر مدیریتی در زمان مناسبی انجام شده است؟ گفت: به هر حال باشگاه سیستم مشخصی دارد و سیستماتیک کار می‌کند و جدایی یک فرد تأثیر چندانی بر شاکله باشگاه نمی گذارد، البته اگر رحیمی به باشگاه سپاهان عرق داشت تا آخر فصل و پس از اتمام تمام بازی‌ها می‌ماند و به کار خود ادامه می داد.

سمیعی نژاد در خصوص حضور روز گذشته خود بر سر تمرینات تیم فوتبال گفت: تمرینات به خوبی پیش رفته است و با آمادگی مشاهده شده معتقدم تیم سپاهان می‌تواند برابر پرسپولیس تهران http://hadidnews.com/vdcj8me8.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما