تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱
از شب تا صبح چه اتفاقی افتاد؟/

چرخش عجیب و ۱۸۰ درجه‌ای رحیمی

مدیر عامل باشگاه سپاهان که عصر جمعه در تماس با مهر تاکید کرد با حضور مهدی تاج دیگر صلاح نیست در سپاهان بماند، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از اظهارنظری که فایل صوتی‌اش نیز موجود است، اعلام کرد نمی‌داند چه کسی بحث استعفایش را مطرح کرده است!
به گزارش حدیدنیوز، خبرگزاری مهر نوشت: علیرضا رحیمی که در گفتگویش تاکید کرده با مهدی تاج مشکل دارد و با حضور او در سازمان لیگ دیگر صلاح نیست در سپاهان بماند، صبح امروز شنبه در اقدامی عجیب و دور از اخلاق حرفه‌ای صحبت‌های روز گذشته خودش را تکذیب و تاکید کرده اصلا نمی‌داند کجا و به وسیله چه کسی بحث استعفای او مطرح شده است!

مشخص نیست برای مدیرعامل سپاهان که خودش عصر جمعه با خبرنگار مهر تماس گرفت و اعلام کرد روز شنبه استعفایش را به اعضای هیات مدیره اعلام خواهد کرد، چه اتفاقی از شب تا صبح رخ داده که همه چیز حتی اظهار نظر خودش را هم فراموش کرده و منکر اعلام خبر کناره گیری اش از سپاهان شده است.

علیرضا رحیمی در حالی در اقدامی عجیب اظهار نظرش را تکذیب کرده که فایل صوتی صحبت های او در خبرگزاری مهر موجود است و در صورت نیاز روی خروجی گروه ورزشی این خبرگزاری قرار خواهد گرفت.

آنچه مایه تاسف و نگرانی است، اقدامی است که از سوی یکی از مدیران باشگاه های فرهنگی ورزشی صورت گرفته و به نوعی فرهنگ بی صداقتی را ترویج داده و مشخص نیست بازیکنان و سایر اعضای این باشگاه چه بازده اخلاقی برای این فوتبال خواهند داشت؟

حال پشت پرده اتفاقات این فوتبال آلوده و پرنیرنگ چیست که مدیر عامل سپاهان در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت اینچنین عقب نشینی می کند، سوالی است که البته از بررسی همین یک اتفاق پاسخش مشخص است.

اما آقای رحیمی؛ مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی - ورزشی سپاهان یکی از آموزه‌های دینی ما پرهیز از دروغ است. حالا چرا شما اینچنین به دور از اخلاق حرفه ای صحبت هایتان را تکذیب کرده اید و منکر همه چیز شده اید، سوالی است که باید پاسخ قانع کننده ای برای آن داشته باشید. http://hadidnews.com/vdcjimev.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما