تاریخ انتشار :شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
نیاتی مشخص در ایجاد و ترویج تفکر صهیونیستی /

نمادهای شیطانی در فیلم های هالیوودی

سینمای هالیوود پیشتاز تولید نمادهای شیطانی در جهان است.
نمادهای شیطانی در فیلم های هالیوودی
 سینما و رسانه های غربی با نیاتی مشخص در ایجاد و ترویج تفکر صهیونیستی شیطانی بسیار با دقت و موثر حرکت می کند. 

به گزارش حدیدنیوز، به کار بردن ژانر وحشت و حادثه ای در فیلم هایی که درباره شیطان،ساخته شده،بسیار مورد توجه قرار می گیرد و استفاده از رنگ های سیاه و قرمز و زرد گاهی آبی آسمانی در فضاهای شیطانی،به همراه غبار و گرفتگی،از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 

حیوان هایی چون عقرب،مار،اژدهای بالدار و شاخدار،خفاش،سگ تیره،عنکبوت،شغال،کلاغ،بز و بوفومت(موجودی سرخ رنگ،نماد آتش دوزخ،با دام و نیزه ی سه شعبه در دست)، نمادهای شیطان و یارانش به شمار می آیند. 



نشانه هایی چون صلیب وارونه، هلال بر عکس، ستون مخروطی ابلیس، ستاره پنج و شش پر در میان دایره ای با حروف عبری یا بصورت تنها، صورتک های شیطانی، جمجمه و استخوان، اسکلت بدون گوشت، شمشیر خون آلود، مثلث و دایره های ناهمسان در کنار هم، دایره های ناقص و دارای مرکزی واحد، از مهم ترین نمادهای شیطانی هستند که در جای خود،نشانه ی شیطان اند. 



عددهای ۶۶۶،۳،۶ و ۱۳ را دربرخی فیلم ها اعدادی شوم می پندارند.خشونت، خون آشامی، جادوگری، پیشگویی، وحشت، نومیدی، تاریکی و سیاهی از ویژگی های اصلی روایت های شیطان پرستان هستند که همراه با موسیقی های شیطانی، قدرت شیطان را نشان می دهند و روح ناآگاه مخاطب را به تسلیم و فروتنی در برابر شیطان فرامی خوانند و بیشتر با تحریک حس شهوت و خشونت و درندگی، سبب به هم ریختن تعادل عقلی مخاطب می شوند و توان اندیشیدن را از او می گیرند و بر وی اثر می گذارند. 



سینمای هالیوود پیشتاز تولید نمادهای شیطانی در جهان است. سینما و رسانه های غربی با نیاتی مشخص در ایجاد و ترویج تفکر صهیونیستی شیطانی بسیار با دقت و موثر حرکت می کند.

در این گذار، یکی از معضلات فکری و مکتبی امروز جوامع که متأسفانه با سرعت سرسام آوری در حال گسترش است و جوامع اسلامی خصوصاً کشور عزیز ما ایران را نیز مورد تاثیر خود قرار داده است، مکتب تغییر شکل داده شیطان پرستی است که خانواده های آگاه و مسئولین فرهنگی کشورمان باید بیش از پیش نسبت به اغناء نوجوانان و جوانان همت گمارده و آنان را با معضلات و اهداف این گروه ها آشنا سازند.


 
اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت تداوم این مبارزه، آنها را ریشه کن کند. 

در صورت غفلت از این موضوع، عواقب ناگوار و تجربه های تلخ و آسیب های جبران نشدنی فردی و گروهی به همراه خواهد داشت که ممکن است با هیج بهایی جبران پذیر نباشد. http://hadidnews.com/vdcgt39q.ak9xt4prra.html
منبع : فرهنگ نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما

حسین
ممنونم از شما که جوان هارا اگاه میکنید.ولی یه فکریم به حال تبلیغ دین خودمون بکنید