تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶
علیرغم اعلام انزجار فرناز قاضی زاده از پرورش مذهبی فرزندش، اما این مجری BBC در پست دیگری در وبلاگش از حضور پسرش مانی در مراسم مذهبی مدرسه در کلیسا در هر چهارشنبه می گوید و تصویری از وی را نیز درج می کند.
نیایش پسر فرناز قاضی زاده مجری BBC فارسی در کلیسا + عکس
"فرناز قاضی زاده" متولد آذر ۱۳۵۳ در تهران، گوینده اخبار بخش های خبری مختلف در تلویزیون بی بی سی فارسی و همچنین مجری برنامه "دیدبان" در این شبکه است که از فوریه ۲۰۰۵ به استخدام رادیو BBC فارسی درآمده.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از رسانه ایران این مجری حدودا ۴۰ ساله بی بی سی همسر "سینا مطلبی" یکی دیگر از کارکنان شبکه بی بی سی است. این دو در سال ۱۳۷۸ در روزنامه نشاط آشنا شدند و در مهر ۱۳۸۰ ازدواج کردند. حاصل این ازدواج، مانی، پسر آنهاست که در شهریور سال ۱۳۸۱ به دنیا آمد که حالا ۱۱ ساله است.

پیشتر برخی رسانه ها در مورد تغییر مذهب فرناز قاضی زاده و خانواده اش خبر داده بودند؛ این مجری بی بی سی نیز در وبلاگ خود که راجع به پسرش می نوشت درباره مسائل دینی و مذهبی مربوط به پسرش مواردی را مطرح کرد.

خانم قاضی زاده نوشته بود: «مدرسه مانی رو باز دارم عوض می کنم... مدرسه ای که این یه ماهه گذشته می رفت، در سایت وزارت آموزش وپرورش بریتانیا، آفستد، مدرسه عالی و نمونه است. خوب طبیعتا من هم بسیار خوشحال شدم وقتی شهرداری این مدرسه رو به مانی داد، اما متاسفانه مشکل وقتی شروع شد که مدرسه رو دیدم... مسئله اینه که مدرسه در کل، مدرسه اسلامی شده. برای عید فطر تعطیل بود، بعدش هم در اولین نامه ای که از مدرسه اومد، عید رو مدیر مسلمان مدرسه به همه تبریک گفت. به شدت یاد و خاطره مدارس رو در خاک پاک ایران برام زنده کرد. از این گذشته مانی شروع کرد که ما اینو نمی خوریم مسلمونیم، اونو نمی خوریم مسلمونیم، چرا نماز نمی خونیم ما که مسلمونیم، که دیگه یه کم ترسیدیم از بحران هویت و هویت اسلامی واین حرف ها. برای همین پام رو کردم توی یک کفش که نمی خوام بچه ام به اینجا بره... جالب اینجاست مدرسه دیگه ای که بالاخره به مانی جا داده، مدرسه ای است متعلق به کلیسای انگلیکن. البته من بلافاصله بعد از اینکه جا دادند، بهشون اطلاع دادم که خانواده ما کلا به هیچ کلیسایی رفت و آمد ندارند... شهرداری می گه، بنا به قوانین مجبورن بچه هایی که دین و ایمون مشخصی ندارند رو هم بپذیرند و اجباری نیست که بچه ها در کلاس شعائر مذهبی شرکت کنند. اگه غیر از این باشه این بار درش میارم می ذارمش این مدرسه ژاپنیه پشت خونمون؛ خلاص! مسئله این نیست که من نمی خوام بچه ام مذهبی بار بیاد، من دلم نمی خواد مانی در اون شرایطی بزرگ بشه که من بزرگ شدم، بیزارم از هر پروپاگاندایی به نفع هر مذهبی.» 



علیرغم اعلام انزجار فرناز قاضی زاده از پرورش مذهبی فرزندش، اما این مجری BBC در پست دیگری در وبلاگش از حضور پسرش مانی در مراسم مذهبی مدرسه در کلیسا در هر چهارشنبه می گوید و تصویری از وی را نیز درج می کند. http://hadidnews.com/vdcdof0x.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

h bv
خوب که چی ؟
اینم شد خبر ؟
تخم مرغ دونه ای 400 تومنه. مداد دونه ای 350 تومنه
خوابید ؟