تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰
​معاون وزير صنعت و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران با اشاره به جايگاه رفيع خودروسازي در كشور، اظهار داشت: صنعت خودرو بيش از 15 ميليارد دلار در اقتصاد كشور نقش دارد و حدود 22 هزار ميليارد تومان قطعه براي توليد خودرو در كشور وارد شده است.
سهم 15 ميليارد دلاري صنعت خودرو در اقتصاد كشور

به گزارش حدید نیوز؛دكتر «سيد رضا نوروز زاده» افزود: برخي مي‌گويند چرا خودروي وارداتي وارد كشور نمي‌شود و در اختيار مردم قرار نمي‌گيرد؛ لازم بذكر است كه واردات 130 هزار خودرو معادل توليد يك ميليون و 200 هزار خودرو ارزبري داشته است.


وي با بيان اينكه انتقادها را به جان مي‌پذيريم و مردم را ولي نعمت خود مي‌دانيم، گفت: صنعت خودرو بايد بر خود ببالد كه به نياز عمده كشور پاسخ گفته و مانع خروج ارز شده است.


نوروززاده ادامه داد: چنانچه جلوي خروج ارز براي واردات خودرو گرفته شود، اين ارزها صرف سرمايه گذاري بيشتر در داخل و توسعه و رونق اقتصادي بيشتر خواهد شد.


وي با اشاره به نقش مردم در پيروزي انقلاب اسلامي و نيز فتوحات جنگ تحميلي عنوان كرد: هم اكنون نيز مردم هستند كه پشت حكومت ايستاده‌اند و نظام با تكيه بر اين پشتوانه مردمي در مقابل قدرت‌هاي جهاني ايستاده و با آنها مذاكره مي‌كند.


نوروززاده تاكيد كرد: وظيفه داريم معايبي كه احيانا در محصولات داخلي وجود دارد، برطرف كنيم و خودروهايي در خور شان مردم ايران به آنان تحويل دهيم.


وي در پايان خاطرنشان كرد: يكي از نقاطي كه مردم به آن اميد بسته‌اند و انتظار خدمت دارند، ارائه خدمات پس از فروش مناسب است كه اميدوارم همگي دست بدست هم داده و بنحوي شايسته در خدمت مردم باشيم.

http://hadidnews.com/vdcdjf0s.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما