تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶
مصدومیت یا نبود پول بهانه اوست؟

جباری همیشه مصدوم باز هم اعتصاب کرد!

خبرهای رنگارنگی درباره وضعیت مجتبی جباری وجود دارد.
جباری همیشه مصدوم باز هم اعتصاب کرد!

به گزارش حدیدنیوز؛ ابتدای مهر ماه استقلالی ها می گفتند این بازیکن از روز ۱۴ مهر می تواند با قدرت به تمرینات بازگردد و استارت بزند. 

ولی ۱۴ مهرماه نیز رسید و خبری از استارت جباری نشد. خیلی زود فاش شد که این بازیکن مصدومیت دیگری هم داشته و حتی پای خود را به تیغ جراحی سپرده است. دیروز نیز معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها، اعلام کرد هفته آینده با پزشک جراح جباری جلسه ای خواهند داشت تا زمان تمرین این بازیکن را مشخص کنند.
 
ولی عجیب ترین نکته گفت و گو آنجا بود که نوروزی تاکید کرده بود مجتبی هیچ مشکلی ندارد و کاملا سالم است! همین اخبار حتی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی را نیز بسیار سردرگم کرده بود. او به خاطر حساسیت های بازی کره جنوبی، قصد داشت جباری را در اردوی تیم ملی داشته باشد و حتی برای چند دقیقه از او در ترکیب استفاده کند ولی هر چقدر تلاش کرد درباره او اطلاعات دقیقی به دست بیاورد موفق نشد. دیروز هم برخی از مسولان تیم ملی فاش کردند، ظاهرا جباری به دلیل مشکلات مالی از شروع تمرینات خود در استقلال سرباز زده است. 

هنوز کسی نمی داند آیا جباری ابتدای فصل پولی از باشگاه دریافت کرد یا نه ولی چیزی که هست، او بعد از چند ماه خانه نشینی و بازی نکردن برای استقلال، طلب پول کرده است. این برای چندمین فصل متوالی است که جباری با استقلال بدنسازی نمی کند، چند هفته بیرون است و می خواهد پول هایش را سر وقت بگیرد. 

یکی از مسولان تیم ملی می گوید: «چیزی که ما فهمیدیم این بود که جباری به خاطر عدم دریافت پولش از باشگاه، تمریناتش را شروع نکرد. الان هم خبر نداریم که اصلا چه وضعیتی دارد.»

http://hadidnews.com/vdcd.o052yt0fza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما