تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۶
جاناتان گرت و مري مالوين مي گشت كه با مقاومت و غروري والا به هيچ وجه زير بار وضعيت اسفناك شان نمي رفتند و هربار وضعيت جديدي در مبارزه با انگلستان را خلق مي كردند.
«تكيه بر باد» يا «در برابر باد»؟
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز  وحید یامین پور در آخرین پست وبلاگ خود نوشت :  سالها پيش (شايد حدود ۲۴ سال پيش) سريالي از تلويزيون ايران پخش مي شد به نام «در برابر باد» قصه ايرلندي هايي بود كه در مبارزه ي با بريتانيا دستگير شده و به استراليا تبعيد مي شدند. ماجرا حول محور يك زوج به نام جاناتان گرت و مري مالوين مي گشت كه با مقاومت و غروري والا به هيچ وجه زير بار وضعيت اسفناك شان نمي رفتند و هربار وضعيت جديدي در مبارزه با انگلستان را خلق مي كردند.
«در برابر باد» سريال بسيار محبوبي بود. احساس غرور و روحيه ي مقاومت را در مخاطب به شدت تقويت مي كرد و به خوبي مفهوم استكبار را در صورت انگليسي ها نمايش مي داد.
اخيرا سريالي را از تلويزيون ديدم با عنوان «تكيه بر باد» مثل هميشه قصه ي ازدواج است و روايتي تلخ از شكاف نسلي به اضافه ي خيانت و عشق مثلثي و ... . نا خودآگاه ياد سالها پيش افتادم و با خودم گفتم چطور تلويزيون ما از «برابر باد» به «تكيه بر باد» رسيده است؟!
پ ن ۱: خاطره انگيزترين بخش سريال «در برابر باد»، موسيقي اثرگذارش بود. فكر كنم در اينترنت براي دانلود باشد.
پ ن ۲: فكر كنم اين سريال سال ها بعد از يك شبكه مجددا پخش شد.
پ ن ۳: حالا هي مي خوام ساكت باشم و درباره تلويزيون چيزي نگم... مگه ميذارن! http://hadidnews.com/vdcd.50k2yt0o9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما