تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۴

1
فروشگاه اینترنتی گودیدک سالیان درازی است که در زمینه فروش انواع قطعات خودرو از جمله لنت ترمز فعالیت دارد و محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از سوی دیگر به خاطر در اختیار داشتن نمایندگی فروش برندهای مختلف امکان خرید عمده لنت را با قیمتی کاملا به‌صرفه برای همکاران و علاقه‌مندان این حوزه فراهم می‌آورد.

محصولات فروشگاه اینترنتی گودرزی یدک

مجموعه فروشگاه گودرزی یدک بیش از 40 سال به صورت تخصصی در زمینه تامین و توزیع انواع لاستیک خودروهای ایرانی و خارجی حضور دارد و از سال 1396 با گسترش محصولات خود هم اکنون یکی از بزرگترین عرضه کنندگان لنت خودرو در ایران می باشد. این مجموعه در مدت کوتاهی توانسته است نمایندگی معتبرترین و بهترین برندهای جهانی و ایرانی را دریافت و به صورت مستقیم و بدون واسطه همکاری با کمپانی های صاحب نامی مانند آسیمکو، الیگ، پارس لنت و … آغاز کند. همچنین تیم المین گودیدگ این نوید را به مشتریان خود می دهد در آینده نزدیک سایر محصولات یدکی و مصرفی انواع خودروها را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد.

مزایای خرید انواع مودم از فروشگاه اینترنتی برقچی

 خرید از گودیدگ علاوه‌بر مزیت‌هایی همچون تنوع بالای محصولات، امکان مقایسه کالا و صرفه‌جویی در زمان، خدمات و مزایای دیگری نیز برایتان به همراه خواهد داشت که عبارت‌اند از:

قیمت رقابتی

امروزه استراتژی‌های زیادی برای جذب مشتریان روی کار آمده است که یکی از آن‌ها قیمت رقابتی است. معمولا فرآیند قیمت‌گذاری محصولات مخصوصا برندهای خارجی بازار با توجه‌ به عواملی همچون تحریم‌ها، نرخ طلا و دلار، واسطه‌های متعدد و حتی سود مورد انتظار فروشنده تعیین می‌شود. اما فروشگاه آنلاین گودیدک به خاطر فروش بدون واسطه و همینطور کسب رضایت شما مشتریان عزیز قیمت نهایی محصولات خود را به طور معمول کمتر از فروشگاه‌های رقیب تعیین می‌کند.

ارسال سریع

با خرید لنت ترمز از فروشگاه گودیدک، بسته شما در سریع‌ترین زمان ممکن وارد فرآیند ارسال می‌شود. به‌طوری که شما در زمان تعیین شده و بدون تاخیر محصول مورد نظر خود را دریافت می‌کنید. این مجموعه جهت ارسال محصولات در کلان شهر تهران از شرکت لجستیکی الوپیک و برای ارسال بسته‌های خود به سایر شهرها از شرکت تیپاکس، باربری و پست رسمی استفاده می‌کند.

ضمانت اصالت و بازگشت کالا

خوشبختانه همه محصولات گودرزی یدک از گارانتی اصالت و همچنین امکان بازگشت کالا بهره‌مند هستند. بنابراین مشتریان در صورت عدم رضایت می‌توانند طی 7 روز برای برگشت دادن محصول اقدام کنند. این کار هم موجب اطمینان خاطر مشتریان در زمان خرید شده و هم نشان‌دهنده اطمینان مجموعه نسبت به کیفیت محصولات خود است.
2

نمایندگی رسمی برندهای معتبر

فروشگاه گودرزی یدک نمایندگی رسمی فروش محصولات برندهای معتبر لمت ترمز خودرو همچون آسیمکو (asimco)، های کیو (hi-q)، الیگ (elig)، بوش و بسیاری دیگر را در اختیار دارد. بنابراین ، لنت‌های ترمز در این مجموعه از کیفیتی بالا برخوردار بوده و  کاملا مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌شوند. از این‌رو، انتخابی کاملا ایده‌آل برای شما مشتریان عزیز محسوب می‌شود.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کارشناسان مجموعه گودیدک همواره در روزهای کاری پاسخگوی سوالات و ابهامات شما مشتریان خواهند بود. از این‌رو، در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از بخش تماس با ما با شماره 09121242380 و 02133111435 تماس حاصل نموده یا به صورت آنلاین با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

آموزش و مشاوره رایگان

خدمات مجموعه گودرزی یدک تنها به بخش پشتیبانی فروش ختم نشده بلکه در جهت آموزش کار با محصول نیز در دسترس شما خواهند بود. شما می‌توانید برای راهنمایی گرفتن در زمان انتخاب و خرید لنت‌های این فروشگاه با مشاورین گودرزی یدک در تماس باشید.
3

مراحل خرید از فروشگاه گودیدک

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی گودرزی یدک پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
خواهشمندیم اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانیم شما را از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه کنیم.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید محصولات به موارد زیر توجه کنید:
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
 
اکنون سفارش شما ثبت شده است!
پس از ثبت سفارش ایمیل یا پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارش ها” می توانید در جریان جزئیات خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

کلام آخر

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی گودیدک به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع لنت ترمز خودروهای داخلی مانند: لنت ترمز پراید، لنت ترمز پژو 206، لنت ترمز پژو 405، لنت ترمز تیبا ، لنت ترمز رانا، لنت ترمز تندر 90، لنت ترمز سمند، لنت ترمز مگان و خودروهای خارجی مانند: لنت ترمز سوناتا، لنت ترمز اسپورتیج، لنت ترمز سانتافه، لنت ترمز مزدا 3، لنت ترمز لکسوس و غیره از بهترین برندهای تولیدکننده لنت ترمز دنیا از جمله آسیمکو ، الیگ و های کیو را بررسی، انتخاب و تهیه کنید.
 
  http://hadidnews.com/vdcbasbf.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما