تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸

3 اکسسوری لازم برای حمام های کوچک

حمام، جاییه که بعد از یه روز پرکار می‌ریم تا خستگی رو از تنمون در کنیم. اما قبول کنیم که یه حمام به‌هم ریخته و کوچیک، حسابی می‌تونه توی ذوق بزنه. مخصوصا اگه فضای کافی برای قرار دادن وسایل رو نداشته باشیم!
نگران نباشین! با داشتن چندتا اکسسوری کاربردی می‌تونین از شر این مشکل خلاص بشین و حتی توی یه حمام کوچیک، نظم و آرامش رو برقرار کنین. پس با ما همراه باشین تا ببینیم کدوم اکسسوری‌ها می‌تونن حمام کوچیک شما رو نجات بدن!
1
قفسه‌ی جادویی، دشمن اصلی به‌هم ریختگی!
اولین اکسسوری که برای حمام‌های کوچیک، شلف حمام می باشد. شلف، یه قفسه‌ ساده‌ست که به دیوار نصب میشه و می‌تونه به طرز چشمگیری به نظم دهی و مرتب کردن حمام‌تون کمک کنه.
دیگه لازم نیست شامپوها، لیف‌ها و حوله‌ها رو روی لبه‌ی وان یا همون کف حمام بذارین. با نصب چندتا شلف با ابعاد مناسب، می‌تونین برای تمام وسایل‌تون جا ایجاد کنین.
مزایای استفاده از شلف حمام:
  • استفاده بهینه از فضای عمودی حمام
    دسترسی راحت‌تر به وسایل بهداشتی
    جلوگیری از کپک زدن وسایل به دلیل جریان داشتن هوا
    تنوع در جنس و مدل برای هماهنگ شدن با دکور حمام
    نصب آسان و سریع بدون نیاز به تخصص
آینه‌ی حمام، کوچیکه ولی پرکاره!
دومین اکسسوری مهم برای حمام‌های کوچیک، آینه می باشد.
شاید فکر کنین آینه فقط برای دیدن تصویر خودمون لازمه، اما اینطور نیست! آینه می‌تونه کاری کنه که حمام‌تون بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسه.
آینه چطور حمام رو بزرگتر نشون می‌ده؟
  • با انعکاس نور، فضای حمام روشن‌تر میشه.
    با ایجاد حس عمق، باعث میشه حمام بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعیش به نظر برسه.
پس موقع انتخاب اکسسوری برای حمام کوچیکتون، حتما سراغ یه آینه‌ قدی یا آینه‌ با اندازه‌ی مناسب برین.
جا حوله ای، نظم و بهداشت رو هدیه میده!
آخرین اکسسوری ضروری برای حمام‌های کوچیک، جا حوله ایه.
با داشتن جا حوله ای می‌تونین حوله‌ها رو به صورت مرتب و آویزون نگه دارین. اینطوری هم از خیس شدن و کثیف شدن حوله‌ها جلوگیری میشه و هم اینکه فضای کف حمام خلوت‌تر به نظر می‌رسه.
انواع جا حوله ای:
  • جا حوله ای دیواری: برای نصب روی دیوار حمام
    جا حوله ای ایستاده: قابل استفاده کنار وان یا دوش
جا حوله ای رو متناسب با فضای حمام‌تون و البته با رنگ و جنس ست شده با بقیه‌ اکسسوری‌ها انتخاب کنین.
با داشتن این 3 اکسسوری کاربردی، یعنی شلف، آینه و جا حوله ای می‌تونین یه حمام کوچیک رو به فضایی مرتب، زیبا و کاربردی تبدیل کنین. حالا برین سراغ حمام‌تون و ببینین چطور با این اکسسوری‌های ساده می‌تونین معجزه‌‌ای خلق کنین!

معرفی برندهای معتبر تولید کننده اکسسوری حمام

حمام، پناهگاه آرامش ما بعد از یه روز پرکاره. اکسسوری‌های حمام، نقش مهمی در نظم دادن، زیبایی و البته کاربردی‌تر کردن این فضا دارن. اما با انبوهی از برندهای مختلف توی بازار، انتخاب یه برند معتبر می‌تونه کمی گیج کننده باشه.
نگران نباشین! با ما همراه باشین تا ببینیم کدوم برندها، اکسسوری‌های حمام باکیفیت و زیبایی رو بهمون ارائه میدن!
فانتونی
خب، اگه به دنبال اکسسوری‌های لوکس و باکیفیت هستین، برند ایتالیایی «فانتونی» (Fantoni) می‌تونه انتخاب درستی باشه. این برند معتبر، با سابقه‌ی طولانی در تولید محصولات بهداشتی، اکسسوری‌هایی با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کنه.
محصولات فانتونی از بهترین مواد اولیه ساخته میشن و دوام و ماندگاری بالایی دارن. پس اگه می‌خواین حمام‌تون رو به یه اسپای خانگی لوکس تبدیل کنین، فانتونی رو فراموش نکنین!
به منظور مشاهده محصولات این برند بزرگ کافیست به وب سایت افرنگ استور به نشانی afrangstore.com که نماینده فانتونی میباشد، مراجعه نمایید.
گروهه
«گروهه» (Grohe) یه برند آلمانیه که به کیفیت و دوام محصولاتش شهره داره. اکسسوری‌های حمام گروهه، با طراحی مدرن و مینیمالیستی، برای حمام‌های امروزی بسیار مناسب هستن.
این برند، تنوع زیادی توی جنس و مدل داره و می‌تونین متناسب با سلیقه و بودجه‌تون، بهترین انتخاب رو داشته باشین. کیفیت بالا، طراحی زیبا و خدمات پس از فروش عالی، از ویژگی‌های بارز برند گروهه هستن.
مهم‌ترین نکته موقع انتخاب برند اکسسوری حمام، توجه به کیفیت، دوام و البته گارانتی محصولات هست. همچنین، بهتره برندی رو انتخاب کنین که با سبک کلی حمام‌تون همخوانی داشته باشه.
با کمی تحقیق و بررسی، می‌تونین بهترین برند رو انتخاب کنین و حمام‌تون رو با اکسسوری‌های باکیفیت و زیبا، تکمیل کنین. حالا برین سراغ حمام‌تون و ببینین کدوم برند می‌تونه حس و حال خاص‌تری بهش بده!

ارائه راهکارهایی برای انتخاب اکسسوری مناسب با دکور حمام

حمام، پناهگاه آرامش ما بعد از یه روز پرکاره. اما یه حمام به‌هم ریخته و نامرتب، می‌تونه کل آرامش‌مون رو بهم بزنه. اکسسوری‌های حمام می‌تونن به نظم دادن و زیبایی این فضا کمک زیادی کنن. اما چطور اکسسوری رو انتخاب کنیم که با دکور حمام‌مون همخوانی داشته باشه؟
نگران نباشین! با چندتا راهکار ساده می‌تونین بهترین اکسسوری‌ها رو برای حمام‌تون انتخاب کنین و یه فضای شیک و رویایی داشته باشین!
شناخت سبک حمام
اولین قدم برای انتخاب اکسسوری مناسب، شناختن سبک کلی حمام‌تونه. حمام‌تون مدرن و مینیمالیسته؟ یا سنتی و کلاسیک؟
حمام مدرن: اکسسوری‌هایی با خطوط صاف و براق، جنس استیل ضدزنگ یا کروم، می‌تونن انتخاب خوبی برای حمام‌های مدرن باشن.
حمام سنتی: اکسسوری‌های چوبی یا برنجی با رنگ‌های گرم، حس گرما و صمیمیت رو به حمام‌های سنتی القا می‌کنن.
رنگ، کلید انسجام حمام!
بعد از شناختن سبک، به رنگ غالب حمام‌تون دقت کنین. اکسسوری‌ها رو بهتره از لوازمی انتخاب کنین که رنگ‌شون با رنگ حوله‌ها، کاشی‌ها یا سایر وسایل حمام همخوانی داشته باشه. اینطوری، یه حس کلی منسجم و زیبا توی حمام‌تون ایجاد میشه.
جنس
جنس اکسسوری‌ها هم مهمه. اگه دوش حمام‌تون طلاییه، بهتره جا حوله ای و سایر اکسسوری‌ها رو هم از جنس طلایی یا برنجی انتخاب کنین.
  • استیل ضدزنگ: محکمه، بادوام و برای حمام‌های مدرن مناسبه.
    کروم: ظاهر براق و درخشانی داره و با اکثر دکوراسیونا ست میشه.
    شیشه: ظاهری مدرن و زیبا داره و باعث میشه حمام‌تون بزرگ‌تر به نظر برسه.
    چوب: حس گرما و صمیمیت رو منتقل می‌کنه و برای حمام‌های سنتی مناسبه.
سادگی، همیشه برنده است!
ممکنه وسوسه بشین که از اکسسوری‌های زیادی توی حمام استفاده کنین، اما به خاطر داشته باشین که سادگی، همیشه برنده است!
مخصوصا اگه حمام‌تون کوچیکه. چندتا اکسسوری ساده و کاربردی می‌تونه خیلی بهتر از شلوغ کردن فضا باشه.
اکسسوری‌های حمام می‌تونن فراتر از کارایی صرف باشن. مثلا می‌تونین از جا صابونی طرح‌دار یا حوله‌گیرهای حصیری برای زیبا‌تر کردن حمام‌تون استفاده کنین.
با رعایت این نکات ساده می‌تونین اکسسوری‌های حمام رو متناسب با دکور حمام‌تون انتخاب کنین و فضایی شیک، زیبا و البته کاربردی داشته باشین. حالا برین سراغ حمام‌تون و ببینین چطور با اکسسوری‌های مناسب، می‌تونین بهش روح تازه‌ای ببخشین!
  http://hadidnews.com/vdcj8iet.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما