تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
بازی انیمیشن سه بعدی "دوران افتخار" با مضمون دفاع مقدس در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی رونمایی می شود.
رونمایی از بازی رایانه‌ای سه‌بعدی دفاع مقدس

به گزارش حدیدنیوز، محمد خراسانی زاده دبیر دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به تولیدات دیجیتالی که قرار است در این نمایشگاه عرضه شود اظهار داشت: در این دوره تولیدات ارزنده ای با مضمون پاسداشت آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: بازی انیمیشنی "دوران افتخار"، به عنوان یکی از با کیفیت ترین بازیهای رایانه ای طی چند سال گذشته کشور، از جمله محصولاتی است که با هدف گرامیداشت دوران دفاع مقدس، در این نمایشگاه رونمایی می شود.

خراسانی زاده با بیان اینکه بازی رایانه ای و انیمیشنی "دوران افتخار" یک بازی سه بعدی و با طراحی متفاوت نسبت به محصولات مشابه داخلی است گفت: بازی دوران افتخار با هدف حفظ و نگهداری ارزش های ۸ سال دفاع مقدس، تولید شده که روایت کاملا حقیقی از عملیات مرصاد و آزادسازی خرمشهر است.

وی گفت: ساخت این بازی رایانه ای کاملا ایرانی از سال ۹۰ آغاز شده و در انجام این پروژه ۳۵ نفر از جوانان کشور حضور داشتند.

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی اول تا هفتم شهریور، از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در بوستان گفتگو تهران برگزار خواهد شد. http://hadidnews.com/vdchi-nx.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما