تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۸
مشخصات و تصاویر موستانگ ۲۰۱۵ به صورت رسمی از سوی خودروساز آمریکایی فورد اعلام شد و بدین ترتیب شاهد نسل جدید این خودرو نماد اسپرت امریکایی هستیم.
تصاویر فورد موستانگ 2015
 مشخصات و تصاویر موستانگ ۲۰۱۵ به صورت رسمی‌از سوی خودروساز آمریکایی فورد اعلام شد و بدین ترتیب شاهد نسل جدید این خودرو نماد اسپرت امریکایی هستیم.







این خودرو اسپرت که دارای شاسی‌های جدید است جمع و جور تر از نسل فعلی خود شده و سقف ان ۱.۵ اینچ کوتاه تر ؛ هود ۱.۳ اینچ و داشبرد ۲.۸ اینچ نیز لاغرتر شده و دارای سیستم تعلیق عقب مستقل است که برای اولین بار است که در موستانگ دیده شده است.



فورد وعده داده است که سیستم تعلیق جداگانه و مستقل عقب فرمان پذیری به همراه سواری و دقت فرمان را بهبود بخشیده است.





در زیر هود موستانگ ۲۰۱۵ استاندارد شاهد یک موتور ۳.۷ لیتری V۶ با قدرت پیشرانه ۳۰۰ اسب بخار خواهیم بود در حالی که نسخه ۲.۳ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر اکوبست دارای حداقل ۳۰۵ اسب بخار قدرت است.



فورد وعده داده است یک نسخه مخصوص ۵.۰ لیتری V۸ نیز با قدرت پیشرانه بیش از ۴۲۰ اسب بخار تولید خواهد شد که البته تاریخ دقیقی برای تحقق این وعده اعلام نکرده است.



در ضمن فورد اعلام کرده است که با نظر سنجی بین خریداران ستون سقف جلو را برای دید بهتر بهبود بخشیده است و در ضمن دارای قابلیت “memory recline,” است که صندلی‌ها جلو در هنگام داشتن سرنشینان عقب به طور اتوماتیک تنظیم می‌شوند.
http://hadidnews.com/vdcjioe8.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما