تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۳
ارتش سوریه در ادامه عملیات سنگین خود علیه تروریستها آرامش را در دو نقطه مهم حومه حمص برقرار کرد و شمار زیادی از عناصر مسلح را در حومه دمشق، دیرالزور و حسکه به هلاکت رساند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، خبرگزاری رسمی سوریه آخرین تحولات میدانی درگیری ارتش با تروریستها را طی ۲۴ ساعت اخیر در گزارشی منتشر کرده است:

- سرکرده جبهه تروریستی النصره در منطقه ربیعه در حومه لاذقیه ملقب به "ابوبکر" در درگیری روز گذشته با ارتش سوریه کشته شد.

- انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در نزدیکی منطقه کفرسوسه در جنوب دمشق تلفات جانی در برنداشت.

- تروریستها با پرتاب ۸ گلوله خمپاره به شمال منطقه البرزه در حومه دمشق، شماری از مردم بی گناه را به شهادت رساندند.

- جبهه تروریستی النصره پنج تن از زنان مبتلا به ویروس ایدز را در منطقه برزه البلد در حومه دمشق اعدام کرد. این گروه تروریستی همچنین ۲۲ تروریست را به علت ابتلا به ایدز اعدام کرد.

- ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه حمص آرامش را در دو منطقه العین الجنوبیه و العین الشرقیه برقرار کرد. در این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیدند.

- نیروهای امنیتی سوریه یک محموله تسلیحاتی حاوی سلاحهای سبک، موشکهای حرارتی و گلوله های خمپاره را در منطقه تلکلخ هم مرز با لبنان کشف و ضبط کردند.

- شماری زیادی از تروریستها در منطقه الغوطه الشرقیه در حومه دمشق به هلاک رسیدند. ارتش سوریه به پیشروی خود در این مناطق ادامه می دهد.

- تلاش تروریستهای جبهه النصره برای حمله به زندان مرکزی حلب با دخالت ارتش ناکام ماند و در این درگیری شماری از عناصر مسلح کشته شدند.

- ارتش سوریه روز گذشته با پیگرد گروههای تروریستی در منطقه السد در حومه درعا پیشروی بسیار خوبی در این منطقه داشت. در این عملیات چندین عضو گروههای مسلح از جمله یک تبعه سعودی به هلاکت رسید.

- دهها عضو جبهه النصره در درگیری که میان دو گروه از آنها بر سر اموال به غارت رفته در شهر المیادین انجام شد به هلاکت رسیدند. این درگیری در پی اختلاف "ابومحد الجولانی" و "ابوبکر البغدادی" سرکردگان این دو گروه ی=بر سر تقسیم اموال آغاز شد.

- انفجار یک بمب یک و نیم تنی که در یک دستگاه خودرو تعبیه شده بود در منطقه الصبوره استان حماه باعث کشته شدن ۳ شهروند سوری و زخمی شدن ۱۸ تن دیگر شد. http://hadidnews.com/vdcefp8w.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما