تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
انتخابات ریاست جمهوری هم گذشت و رسانه ملی به حق خوش درخشید.
مدیران رسانه!تمام نوستالژی های خود را به یاد آوردیم! کافی نیست؟‎
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، انتخابات ریاست جمهوری هم گذشت و رسانه ملی به حق خوش درخشید ؛ رسانه ای که چندی بود مخاطبش دیگر ملی! نبود بار دیگر چهره گشود و جذاب شد..جذاب و پربیننده و ملی.

حال زمان ان بود با بازگشت غرور آفرین مخاطبین به این رسانه هم و غم خود را بکار می بستیم تا بار دیگر این رسانه را،ملی نگه میداشتیم!

مدیران و مسئولان که نشان داده اند ایده پردازان و مشاوران ذبده ای در اطرافشان دارند چرا از این ظرفیت ها برای بازگشت همیشگی مخاطب استفاده نمی شود؟استعدادهایی که میتوانند با مدیریت و ایده پردازی های بجا تاثیرگذار بوده و در فرهنگ سازی وتغییر سبک زندگی مردم تاثیر بسزایی داشته باشند.

حال که مردم، خود بر اثر اتفاق سیاسی و هیجانات ناشی از آن تلویزیون را برگزیدند کاش مابین این مناظرات و نشست های سیاسی قدری برای جذب سلایق تلاش می شد؟

مدت زمانی است دل مخاطبین باقی مانده ،برای سریال های به ظاهر طنز و جذاب تنگ شده است.دوری کارگردانان طنزپرداز از این رسانه را باید عیب یابی کرد یا به دنبال استعدادهای هم جهت گشت.

تمام نوستالژی های گذشته خود را به یاد آوردیم ودیگر انتشار مجدد خاطرات کسل اور شده است نواوری را کپی برداری نکنید.حلزون و رسیدن به پوست شفاف هم برایمان تکرار مکررات شده است!

قدری از ایده پردازان و مشاوران در جهت جذب بیشتر استفاده کنیم. آیا بهتر از هزینه هایی که برای جمع آوری ماهواره کردیم، نیست؟

نگاه اصلاحی و آموزشی را بردارید و به جای آن تنوع در آموزش صحیح و نظریه پردازی را جایگزین کنید.

اگر دغدغه فرهنگ و فرهنگ سازی دارید این راه را هم امتحان کنید. http://hadidnews.com/vdcf1cd0.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما