تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
كري و شين زوجي آمريكايي هستند كه براي حل معضل نداشتن مسكن براي زندگي ايده اي بسيار خلاقانه را طرح كرده اند.
خانه مسافرتی زیبا !+عکس
به گزارش حدیدنیوز، اين زوج آمريكايي ساكن ايالت تگزاس آمريكا با ساخت خانه اي چوبي و قابل حمل كه تنها ۱۸ متر مربع زير بنا دارد زندگي بسيار خوبي را در آن سپري مي كنند.



اين دو در خصوص اين اقدام خود مي گويند: اين زوج آمريكايي ساكن ايالت تگزاس آمريكا با ساخت خانه اي چوبي و قابل حمل كه تنها ۱۸ متر مربع زير بنا دارد زندگي بسيار خوبي را در آن سپري مي كنند.



اين دو در خصوص اين اقدام خود مي گويند:سالهاست كه دغدغه اصلي جوانان آمريكايي داشتن خانه است اما نمي توان به سادگي به آن دست يافت و به همين دليل ما خانه اي سيار براي خودمان ساختيم تا در آن زندگي كنيم و اكنون نيز از داشتن چنين زندگي اي بسيار راضي هستيم.



خانه فوق عليرغم آنكه تنها ۱۸ متر زيربنا دارد ، داراي ۳ اتاق خواب مجزا و ديگر امكانات يك خانه همچون آشپزخانه،سرويس بهداشتي و غيره است.



طبق گفته اين زوج با ساختن اين خانه علاوه بر صرفه جويي بسيار در پرداخت اجاره خانه ، آنها را از دغدغه خريد خانه در آينده راحت كرده است و طبق اظهارات اين دو ، آنها تصميم دارند تا سالها در اين خانه زندگي كنند.



هزينه زندگي در اين خانه با احتساب تمامي مخارج از جمله بهاي انرژي و مخارج غذايي تنها ۳۵۰ دلار در آمريكا است كه رقمي بسيار مطلوب در اين كشور محسوب مي شود.



عصرخبر http://hadidnews.com/vdcb9fb5.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما