تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
طراحان "نیمه شب" تلاش کرده اند تا از رنگ تیره نهایت استفاده را در تمامی بخش های خودرو داشته باشند. البته مقصود اصلی از نامگذاری و ارائه این مدل نیز خودنمایی رنگ سیاه در تمامی بخش های خودرو بوده است.
به گزارش حدیدنیوز، شورولت چندی پیش از ایمپالا بلک آوت مفهومی رونمایی کرد. این خودرو در همان ابتدا توانست نظر کارشناسان خودرو را به سمت خود جلب کند.

طراحی دلنشین ایمپالا از یک سو علاقه مندان خودورهای عضلانی را با خود همراه کرده (هر چند آن هیجان طراحی موجود در شورولت کامارو، چلنجر و چارجر به مراتب کمتر دیده می شود) و از سوی دیگر با رعایت استانداردهای روز، این محصول را به خودرویی کاملا خیابانی و خانوادگی تبدیل کرده است.

طراحان ایمپالای جدید از همان زمان رونمایی از مدل مفهومی، برنامه ها و اهداف خاصی را از رنگ سیاه این خودرو دنبال می کردند. در این رابطه استیو ماجورس یکی از مدیران شورولت می گوید: در تلاش هستیم تا این مدل را هر چه سریعتر آماده ارائه در بازار کنیم، ما نام ایمپالای جدید را "نیمه شب" گذاشته ایم و این نسخه ازایمپالا بصورت تولید محدود ارائه خواهد شد.
طراحان "نیمه شب" تلاش کرده اند تا از رنگ تیره نهایت استفاده را در تمامی بخش های خودرو داشته باشند. البته مقصود اصلی از نامگذاری و ارائه این مدل نیز خودنمایی رنگ سیاه در تمامی بخش های خودرو بوده است. به جز چراغ ها و قسمت های به رنگ استیل در جلوپنجره، اطراف(فریم) شیشه ها، اگزوز و بخش هایی از رینگ، همه چیز به رنگ سیاه است حتی در شیشه های خود رو نیز از نوع دود اندود آن استفاده شده تا با سایر بخش ها ترکیبی هماهنگ را ایجاد کند.
نام ایمپالا نیز در قسمت پایین درهای جلو خودنمایی می کند. داخل کابین نیز همه چیز هماهنگ و مناسب کنار یکدیگر قرار گرفته است. استفاده از چرم طبیعی و پلاستیک مرغوب در قسمت های داشبورد و بخش هایی از داخل درها جلب توجه می کند.

همانند سایر محصولات جنرال موتورز یک صفحه نمایش لمسی و وسیع در مرکز کنسول جلو قرار دارد. کلیدهای کنترلی روی فرمان نیز در جای مناسبی قرار دارند و استفاده از آنها آسان به نظر می رسد.

و اما جذاب ترین قسمت ایمپالا چیزی جز قلب تپنده آن نیست. همانطور که عنوان شد این خودرو طرفداران عضلانی های کلاسیک تولید آمریکا را نیز تا حدودی راضی می کند.

موتور ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر با خروجی ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ پوند فوت، بسیار مناسب به نظر می رسد.

فراموش نکنید این موتور در مقایسه با موتورهای بالای ۴۵۰ اسب بخار سایر عضلانی های روز شاخص مصرف بهینه تری دارد و آنرا به گزینه ای مناسب تر جهت استفاده شهری مبدل می کند. هر چند این موتور نیز عملکرد بسیار قدرتمندی دارد و راننده را ناامید نخواهد کرد.

بنابر اطلاعات موجود "نیمه شب" در آوریل آینده طی نمایشگاه خودروی نیویورک دارای اطلاعات دقیق تر و قیمت مشخص جهت ارائه به بازار، خواهد بود.
http://hadidnews.com/vdcj8aet.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما