تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
غربی ها در صدد آن هستند تا صدای رسانه‌های ایرانی را در جهان قطع کنند
غربی‌ها درصدد قطع و قتل رسانه‌ها و خبرنگاران ایرانی هستند
دکتر "کوین بارت" نویسنده آمریکایی تصریح می‌کند: غربی ها در صدد آن هستند تا صدای رسانه‌های ایرانی را در جهان قطع کنند و خبرنگاران ایرانی را به قتل برسانند.


به گزارش حدیدنیوز امروز خبرهای رسانه های ایرانی در معرض توجه قرار گرفته است و غربی ها از این موضوع ناراحت هستند. با این حال غربی ها به جای اعتراف به ناکارآمدی رسانه های خود در صدد آن هستند تا صدای رسانه های ایرانی را در جهان قطع کنند و خبرنگاران ایرانی را به قتل برسانند.

خبرگزاری های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از جمله شبکه های تلویزیونی "پرس تی وی" و "العالم" اخبار صادقانه را منعکس می کنند و در مقابل رسانه های متمایل به غرب از جمله "الجزیره" و "العربیه" از صداقت خبری رسانه های ایرانی در مورد بازتاب خبرهای "خاورمیانه" در هراس اند.

"نویسنده این مقاله به ادعاهای واهی رسانه های غربی در مورد جمهوری اسلامی ایران و صداقت خبری شبکه های بین المللی ایران از جمله "پرس تی وی" پرداخته و می گوید "برای مثال زمانی که رسانه های غربی در مورد قصد ایران در "ساخت سلاح هسته ای" جنجال راه می اندازند و ادعاهایی را مطرح می کنند "پرس تی وی" با بازتاب صادقانه اخبار در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی ایفا می کند. زمانی که رسانه های غربی در مورد نقش ایران در حمایت از تروریسم ادعاهایی را مطرح می کنند پرس تی وی از نقش دولت امریکا در حادثه ۱۱ سپتامبر سخن می گوید.

"زمانی که آنان ادعا می کنند که ایران قصد "نابود سازی" رژیم صهیونیستی را دارد، پرس تی وی نشان می دهد که این رژیم دست نشانده غربی ها یعنی رژیم صهیونیستی است که در اراضی اشغالی فلسطینی دست به کشتار و پاکسازی قومی می زند. زمانی که رسانه های غربی شائبه هایی را در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران مطرح کردند پرس تی وی از حقائق پشت پرده کارزارهای انتخاباتی در آمریکا و دزدی و فریبکاری آنان گفت. زمانی که آنان ادعای حمایت ایران از گروههای افراطی را مطرح می سازند پرس تی وی نیز از اقدامات هولناک بنیامین نتانیاهو پرده بر می داشت. زمانی که رسانه های غربی ادعای شکنجه زندانیان از سوی جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردند، پرس تی وی از اردوگاههای شکنجه آمریکائی ای پرده برداشت که در آن بیش از ۱۰۰ هزار نفر از فعالان مسلمان دستگیر شده به اتهام دست داشتن در حادثه یازدهم سپتامبر را مورد شکنجه قرار گرفته اند. زمانی که رسانه های غربی ادعای حمایت ایران از بنیادگرایی مذهبی را مطرح نمودند پرس تی وی حقائقی در مورد ارتباط القاعده با دولت آمریکا و نقش آن سازمان در بی ثبات نمودن جهان اسلام را افشا نمود."

نویسنده اظهار می دارد که بدلیل همین "صداقت خبری" که از سوی رسانه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از جمله "پرس تی وی" بازتاب یافته است، دولت انگلیس تصمیم به قطع پخش برنامه های شبکه "پرس تی وی" گرفت. وی اشاره می کند که فقدان پخش شبکه پربیننده "پرس تی وی" که جزو معدود منابع موثق انگلیسی زبان برای مردم جهان بود می تواند ضایعه ای دردناک برای عرصه رسانه های بین المللی باشد.

وی لغو مجوز قانونی پخش "پرس تی وی" را تروریسم رسانه ای غرب و اقدامی "غیر قانونی" از سوی دولتهای غربی و با اعمال نفوذ رژیم صهیونیستی دانست.

نویسنده همچنین از طرفداران خارجی "پرس تی وی" خواسته تا با تماس های خود جلوی این اقدام مذبوحانه دولتهای غربی در قطع پخش برنامه های آن شبکه را بگیرند. http://hadidnews.com/vdcjtvev.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما