تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
فساد در موسیقی ایران از زبان یک خواننده؛

خواننده های مجاز ما عاشورای ۸۸ در آمریکا کنسرت گذاشتند

در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی سال ۸۸ وقتی ایران و جهان سوگوار و عزادار این واقعه تاریخی بود، ۲ نفر از همین خواننده ها در آمریکا و کانادا با قطعات شاد و شنگول روی صحنه رفتند.
به گزارش حدیدنیوز، حمید حامی از خوانندگان قدیمی پاپ است که صدایش را به واسطه همکاری های پی در پی با تلویزیون می شناسیم. او در گفتگو با تماشا پرده از حقایق مهمی در مورد موسیقی پاپ برداشت که پیش از این هیچ کس در موردش صحبت نکرده بود.

در ادامه بخش هایی از مهمترین صحبت های حامی را تقدیم حضور مخاطبان ارجمند می کنیم:

* مافیای موسیقی ایران تعدادی خاصی از اهالی موسیقی (خواننده، آهنگساز، نوازنده و شاعر) هستند که از رابطه و لابی و رانت برای پشرفت و درآمد زایی خودشان استفاده می کنند.

*به جز چند ترانه سرای متعهد بقیه آنها گرفتار همین موج باند بازی و دلال گونه شده اند.

* هنرمندانی که حرف های مرا تکذیب می کند بهتر است دست از کتمان بردارند چون با این کار دست خودشان را به عنوان یکی از اعضای این مافیا رو می کنند.

*نمونه های مافیا گری این افراد بیشمار است. مثلا ترانه سرا و آهنگسازی که به واسطه همکاری با خواننده های سیاسی لس آنجلسی ممنوع الفعالیت هستند و همه خط قرمزها را رد کرده اند چگونه در ایران می توانند با یک خواننده خاص کار کنند و نامشان در صفحه اول آلبوم درج شود و در عین حال ممنوع الکار هم باشند؟

* چگونه ممکن است در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی سال ۸۸ وقتی ایران و جهان سوگوار و عزادار این واقعه تاریخی بود، ۲ نفر از همین خواننده ها در آمریکا و کانادا با قطعات شاد و شنگول روی صحنه بروند و در ایران هم به صورت مجاز فعالیت کنند؟ اصلا چطور می شود که تنها برای چند خواننده مجوز اجرای کنسرت در خارج از ایران وجود دارد و برای بقیه نه؟

*برای من مهم نیست چه کسانی و چگونه فعالیت می کنند. مهم نیست که چه کسانی تیشه به ریشه فرهنگ ایرانی میزنند. من میخواهم از ایران بروم. زندگی خانوادگی خودم را به آلودگی کثیف موسیقی ایران ترجیح می دهم.
http://hadidnews.com/vdcjthe8.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مائده
هیچ خوب نبود