تاریخ انتشار :شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹
شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، در راستاي ارتقاء دانش و سطح مهارت پرسنل کلیدی نمايندگي‌هاي ارائه دهنده خدمات به خودروي هايما، دوره‌هاي تكميلي آموزش اين خودرو را برگزار كرد.
ايساكو دوره تكميلي آموزشي خودرو هايما را برگزار كرد
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، اين شركت با توجه به افزایش سطح تولید و فروش خودرو هایما و ورود آن به چرخه خدمات پس از فروش، در اواسط ارديبهشت ماه سال جاري، دوره‌هاي تكميلي آموزشي متمركز بر سيستم برقي خودرو را به مدت يك هفته اجرايي كرد.
 
در اين دوره كه با تدريس مهندسان شركت هايما برگزار شد، كارشناسان دفاتر منطقه‌ای ايساكو، تعمیرگاه‌های مرکزی، مدیریت‌های مهندسی خودرو، کیفیت، آموزش فنی، شرکت امداد خودرو و ایران خودرو خراسان حضور به هم رسانده و در خصوص استراتژی عملکرد سیستم‌های برقی و ایرادات تجربه شده این خودرو پس از دريافت آموزش‌هاي لازم، به بحث وتبادل نظر پرداختند.
 
 
دوره مذكور با سرفصل‌هاي تخصصي همچون تشريح كنترل يونيت‌ها، ماژول‌ها، رله‌ها، بررسي شبكه و مدارات الكترونيكي، تشريح سيستم PEPS، عيب يابي شبكه CAN، اصول كار با دستگاه عيب‌ياب اين خودرو(عملي) و نحوه تعريف قطعات PEPS، IMMO، ESCL، KEY با استفاده از دستگاه و ارائه جديدترين عيوب تجربی خودرو به همراه دلايل ايجاد و نحوه رفع ايراد برگزار شد و در پايان دوره از شركت كنندگان آزمون به عمل آمد.
 
هدف از اجراي اين دوره افزايش مهارت کارشناسان مرتبط، كاهش تعويض قطعات و كاهش هزينه‌هاي گارانتي، ‌ارتقاء كيفيت تعميرات و كاهش تعداد خودروهاي برگشتي و در نهايت افزايش رضايت مشتريان بود.
 
  http://hadidnews.com/vdcjoaet.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما