تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
شركت ايران خودرو ديزل با محصولات جديد خود كه حاصل آغاز دوباره همكاري با شركاي تجاري اين شركت به حساب مي‌آيند در دومين دوره نمايشگاه بين‌المللي خودرو تهران حاضر شده است.
حضور محصولات جديد ايران خودرو ديزل در دومين نمايشگاه خودرو تهران
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکو پرس به نقل از روابط عمومي شركت ايران خودرو ديزل، اين شركت با آغاز مجدد همكاري با شركاي تجاري خود، علاوه بر محصولاتي مانند ون وانا و اتوبوس جديد بين‌شهري، محصولات جديد حاصل از همكاري با شركاي تجاري خود را نيز در اين دوره از نمايشگاه خودرو تهران در معرض ديد عموم قرار داده است.
 
بنابر اين گزارش از جمله اين محصولات جديد مي‌توان به محصولات شركت مرسدس بنز شامل  كاميون‌هاي كشنده آکتروس 1844 و آکتروس 3344S، کامیون باری آکتروس 2536L، کامیون کمپرسی آکتروس 3341K و كاميونت‌هاي مدلHD65  و HD78 شركت هيونداي و همچنين كاميون كشنده شاكمن با گيربكس اتوماتيك اشاره كرد.
 
ون وانا در كنار پيكاپ تانلند و كاميون كشنده آيومان فوتون نيز كه از محصولات در حال توليد اين شركت به حساب مي‌آيند، همانطور كه اشاره شد از جمله محصولات به نمايش درآمده در غرفه شركت ايران خودرو ديزل در دومين دوره نمايشگاه خودرو تهران هستند.
 
ون وانا محصول پرطرفدار ايران خودرو ديزل به‌حساب مي‌آيد كه طرح فروش ويژه اين محصول در ماه‌هاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته بود و شركت ايران خودرو ديزل طرح فروش ويژه نمايشگاه خودرو تهران را علاوه بر اين محصول براي ساير محصولات در حال توليد خود معرفي و به اجرا در آورده است.
 
كاربري آمبولانس محصول ون وانا در كنار كاربري يخچال كاميونت هيونداي HD65 نيز در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
  http://hadidnews.com/vdcjmtet.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما