تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر درخشان به من علاقه داشت که در ابتدای حضورش در پرسپولیس نیمکت‌نشین نمی‌شدم.
اگر درخشان بهم علاقه داشت نیمکت‌نشین نبودم

به گزارش حدیدنیوز، رضا نورمحمدی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل راه‌آهن در جام حذفی، وضعیت سرخپوشان در لیگ برتر، مصدومان پرتعداد پرسپولیس در این فصل، شایعاتی که در مورد ارتباطش با حمید درخشان وجود دارد و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:



* از بازی با راه‌آهن بگو، چرا در ۹۰ دقیقه کار را تمام نکردید؟

- ما بازی را خوب شروع کردیم و یک پنالتی هم به دست آوردیم اما این موقعیت خوب را طالب‌لو از پرسپولیس گرفت. در ادامه هم روی یک ضربه معمولی دروازه‌مان باز شد اما خدا را شکر در شروع نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساندیم.



* و ضربات پنالتی...

- ما با روحیه پنالتی زدیم، سوشا هم که فوق‌العاده بود و دو ضربه پنالتی راه‌آهن را مهار کرد.



* مایکل اومانیا دو بازی است که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند تا تو و بنگر زوج خط دفاع باشید، در مورد ترکیب جدید خط دفاعی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

- این تصمیم‌ درخشان است ولی در دو بازی گذشته خوب و با برنامه بودیم و اگر بدشانسی نداشتیم می‌توانستیم سایپا را هم در لیگ شکست دهیم.



* با رفتن ماهینی وضعیت خط دفاع چطور شده است؟

- رفتن ماهینی کارمان را سخت کرده است اما خانزاده هم در پست دفاع راست عملکرد خوبی داشته و با تمام توان برای پرسپولیس بازی کرده است. ما در خط دفاعی خوب هستیم اما چون پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود به چند بازیکن جدید نیاز داریم.



* به نظرت پرسپولیس در چه پست‌هایی به بازیکن جدید نیاز دارد؟

- در این مورد سرمربی تیم باید تصمیم‌ بگیرد اما به عقیده من به چند نیرو نیاز داریم. در این چند هفته به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان کار دشواری داشتیم و از این بابت لطمه خوردیم. البته خوشحالم که علی‌عسگر و دغاغله به شرایط بازی رسیده‌اند.



* پرداختن به موضوع مصدومان زیاد نوعی توجیه و بهانه نیست؟

- اصلاً ما بازیکنان قابل و بزرگی داریم اما در برخی از بازی‌ها شش مهره هجومی ما مصدوم بودند. حالا به عقیده شما اینها توجیه است؟



* خیلی‌ها معتقد هستند که لیگ برای پرسپولیس تمام شده و شما بیشتر روی جام حذفی تمرکز کرده‌اید. آیا واقعاً اینطور است؟

- اینطور نیست. مگر تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست نمی‌دهند؟ اگر در چند بازی پشت سر هم پیروز شویم، شرایط‌مان در لیگ برتر متفاوت خواهد شد. خوشبختانه بازیکنان تأثیرگذار ما مانند نوری، صادقیان و نوروزی شرایط بازی پیدا کرده‌اند که حضورشان می‌تواند تأثیر زیادی روی نتایج ما در لیگ داشته باشد.



* برخی اعتقاد دارند که حمید درخشان به خاطر علاقه به تو سیستم پرسپولیس را تغییر داده و از اومانیا در پست هافبک دفاعی بازی می‌گیرد تا بتوانی در ترکیب اصلی حضور داشته باشی.

- این حرف خنده‌داری است! اگر درخشان به این اندازه به من علاقه داشت که در ابتدای حضورش در پرسپولیس نیمکت‌نشین نمی‌شدم. ما توانستیم راه‌آهن را در لیگ شکست بدهیم و من در تیم برنده بودم اما در بازی بعدی درخشان باز هم مرا نیمکت‌نشین کرد. حالا چطور این حرف‌ها را می‌زنند؟ این حرف‌ها همیشه در فوتبال ما وجود دارد.



* در مورد عدم پخش بازی‌های لیگ چه نظری داری؟

- متأسفانه در شرایط فعلی خیلی‌ها نمی‌توانند بازی را از نزدیک ببینند که این خوب نیست. امیدوارم این مشکل حل شود.



* بازی روز یکشنبه جزو معدود دیدارهایی بود که تو و برادرت حامد نورمحمدی مقابل هم قرار گرفتید.

- حامد بعد از مصدومیتی که داشت چند بازی است که برای راه‌آهن به میدان می‌رود و هفته پیش هم مقابل سپاهان نمایش خوبی داشت.



* تا به حال به برادرت توصیه کرده‌ای که به پرسپولیس بیاید؟

- نه! اصلاً در مورد این موضوع با هم حرف نزده‌ایم.



* یکی از مشکلات این‌ روزهای پرسپولیس بحث عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه است، به نظرت چه چیزی باعث شده تیمی که ۹۰ هزار تماشاگر داشت حالا سه هزار نفر تماشاگر داشته باشد؟

- مسلماً کسب نتایج ضعیف در این مسئله تأثیرگذار است. وقتی نتیجه خوب نگیریم هوادار هم به ورزشگاه نمی‌آید، به خاطر همین با بازیکنان قرار گذاشتیم به خاطر هواداران هم که شده با تمام مشکلات بجنگیم و تیم را از این وضعیت خارج کنیم.



* در مورد بازی روز پنجشنبه پرسپولیس با پیکان چه صحبتی داری؟

- امیدوارم همین روند خوب‌مان را ادامه بدهیم و با شکست پیکان هم وضعیت‌مان را در جدول سر و سامان بدهیم و هم کم‌کم به فکر بازی با استقلال باشیم. http://hadidnews.com/vdcjhxet.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما