تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۹
حدود اسلامی در ورزش
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، حاج مهدی در وبلاگ یک طلبه نوشت:

وقتی یک قهرمان ورزشی از دست دادن با عروس خانواده سلطنتی انگلیس خودداری میکند معنایش همان ثبات مواضع جمهوری اسلامی در امور بین المللی است و باید این قهرمان را به حق پهلوان نامید... 

کرم زاده قهرمان پرتاب دیسک

جمهوری اسلامی قرار نیست فقط پسوند اسلامی را یدک بکشد. مثل خیلی از کشورهای عربی که اسما مسلمان هستند اما رسما دست کفار را از پشت بسته اند. انقلاب ما همانگونه که تغییرات عظیمی در ادبیات سیاسی دنیا بوجود آورد، در سایر عرصه های بین المللی هم باید رسالت انقلابی خود را به نحو احسن انجام دهد.

در این میان نمایندگان کشور نقش بسزایی در رسیدن به این هدف را ایفا میکنند. همانطور که یک دیپلمات کشور اصول و قواعد اسلامی را هرگز نباید زیرپا بگذارد قهرمانان و هنرمندان هم باید به احترام مردمی که نماینده آنها هستند خود را پایبند به این اصول بدانند. وقتی یک قهرمان ورزشی از دست دادن با عروس خانواده سلطنتی انگلیس خودداری میکند معنایش همان ثبات مواضع جمهوری اسلامی در امور بین المللی است و باید این قهرمان را به حق پهلوان نامید. 

قهرمان کشور عروس ملکه انگلیس

الغرض: مسئولین وزارت عریض و طویل ورزش و جوانان تدبیری بیاندیشند که در همه عرصه های ورزشی حدود اسلامی کاملا رعایت شود تا دیگر عوامل پخش زنده صدا و سیما مجبور نشوند صحنه های دست دادن کشتی گیران ایرانی با داور زن را سانسور کنند.


داور زن در مسابقات کشتی

پ.ن: مقصر کشتی گیران نیستند. بلکه باید وزارت ورزش با هماهنگی قبلی مانع از داوری زنان در مسابقات کشتی گیران ایرانی شود.

لطفا آن عده روشنفکران که فورا زیر اینگونه پستها کامنت میگذارند که « قیمت گوجه بالا رفته و شلغم گران شده است. گیر دادن به اینها چه فایده ای دارد » بدانند که اثبات شی نفی ماعدا نمیکنه.

و السلام علی من تبع الهدی http://hadidnews.com/vdch.znkt23nzvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ramin.sanapou
goje geron shodeh dada non geron shodeh dada...ghose nakhor ahhahahhaha,,,,:-D
بهمن
چرا اینقدر سطح اسلام را پائین می آوریم ؟
آیا از همه احکام و دستورات اسلامی باید همین یکی را سفت و سخت اجرا کنیم ؟
amir
"اثبات شی نفی ماعدا نمیکنه" یعنی چه؟ شما چرا فارسی صحبت نمیکنید؟ آهان فهمیدم ، چون ایرانی نیستید.
amir
به چه چیزایی گیر میدید. اگه خیلی مسلمونی برو درباره "در آکادمی فوتبال باشگاه پرطرفدار چه می گذرد؟/تجاوز،چاقوکشی و ..." بخون و درباره اون صحبت کن.
amir jan gol gofti
naser
حدود اسلام در ورزش نه جانم
بلکه حدود عقل تو در هستی
saeed
این هایی که حدود اسلامی را رعایت نمی کنند در خانواده به آنها آموزش داده نشده است و روند آموزشی در مدارس نیز بسیار ناقص و نادرست اعمال می شود و فدراسیون که دیگر هیچ اصلا نمی توان حرف زد، چه چیزی در فدراسیون ها رعایت می شود که این چیزها رعایت و هماهنگ شود ..... آنهایی هم که می گویند گوجه و سبزی و نون گرون شده این ول کن ... بدانند یک بار بنی اسراییل به خاطر همین گوجه و سبزی و نون که نداشتن تا بخورن مورد لعن خدا قرار گرفتند و بسیاری نعمت های دیگه ازشون گرفته شد(سوره بقره) ..... و هر که گناهان کوچک را نادیده بگیرد همان گناه برایش گناه کبیره محسوب می شود ..... سعی کنیم درست زندگی کنیم یعنی با خدا و اصول خداوندی .....
مهدی
چه عجب بالاخره یکی هم دلش به حال دینش سوخت.
tohid
اتفاقا بی فرهنگی اینه که جلوی دوربین های رسانه های بزرگ جهان امل بازی در بیاریم و با جنس مخالف دست ندیم!!
بابا به خدا کسی با دست دادن تحریک نمیشه
ببخشید اگه شما از ییش خدا اومدید و نعوذ بالله ییامبری بگو ما هم بدونیم. اگه فقط یه کم در مورد دین حق بدونیم میفهمیم که رابطه نامشروع داشتن با نامحرم حرامه .چه با نامحرم دست داده بشه چه نگاه طولانی و با قصد لذت باشه و چه خدای نکرده...
در ضمن چیزی رو که ازش اطلاع کافی نداریم بهش قسم نخوریم.کفاره داره
ایمانه
قهرمانان ماتوخانوادهاشون خوبم نکته های معنوی رویادگرفتن امامتاسفانه این خانواده فدراسیون هستش که این چیزهارواموزش نمیده من خودم تویکی ازباشگاه های معروف اصفهان بدمینتون کارمیکنم بایدبیاییدوببینیدکه هیچ نکته ای روبه مااموزش نمیدن...
ali
برای جلوگیری از کاغذبازی میتونیم زنهای داور رو قبل از مسابقات ترور کنیم ثواب هم داره
مهدی
همین قدر میدونم که دستورات الهی در دین اسلام محدودیت زمانی و مکانی نداره و با درست اجرا شدنش این خود انسان ها هستند که نفعشو می برند.
یکی از دوستان قسم خورده که با دست دادن تحریک پذیری امیال جنسی به وجود نمی یاد. چرا قسم بی خود؟
این به افراد مختلف و میل جنسی اونها بستگی داره؟
یکی دست ندادن به نا محرم را امل بازی میدونه!
اگر همین اروپایی ها وفتی که در دوران وحشی خودشون به سر می بردند تو حاضر بودی رفتارهای اونها رو تقلید کنی؟ حالا که از لحاظ علمی پیشرفت کردند فکر میکنی همه چیز ما باید مثل اونها باشه. حتی از نظر اخلاقی هم از اونها تقلید کنیم.
این درست نیست.
ترا بخدا دست از سر مردم بردارید..............
گم شو خر متحجر
عجمم نه عرب
روزگاری شهر ما ویران نبود!دین فروشی اینقدر ارزان نبود!صحبت موسیقی و عرفان نبود!دختران را بی حجابی ننگ بود!رنگ چادر بهتر از هر رنگ بود!...اینک اما...پشت پا بر دین زدن آزادگیست!حرف حق گفتن عقب افتادگیست!آخر ای پرده نشین فاطمه(س)!کی رسی برداد دین فاطمه!"اللهم عجل لولیک الفرج"
mrd
لابد تقصیر ورزشکاراس که خاتمی و احمدی نژاد هم به نامحرم دست دادن و بغلشون کردن!!!!
رها
برای ورزشکاره متاسفم