تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و وزير صنعت ،معدن و تجارت از خطوط سايت مركزي گروه صنعتي ايران خودرو بازديد كردند.
بازديد رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و وزير صنعت از ايران خودرو

به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس؛ معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و وزير صنعت پس از بازديد، در جلسه اي با مديران ارشد صنعت خودرو و قطعه سازي شرايط موجود را تحليل و بررسي كردند.

 اين نشست با حضور معاونان وزرات صنعت،معدن و تجارت،مديران عامل ايران خودرو و سايپا،نمايندگان قطعه سازان،انجمن خودرو سازان و جمعي از مديران ارشد اين دو خودرو ساز برگزار شد.

دكتر محمد باقر نوبخت سخنگوي هيات دولت و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور به همراه مهندس محمد رضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت ابتدا از سالن هاي بدنه، پرس رنگ، مونتا‍ژ، و موتور سازي ايران خودرو بازديد كردند و در ادامه با حضور در مركز تحقيقات اين گروه، در جريان دستاوردهاي و پروژه هاي تحقيقاتي و توسعه اي ايران خودرو قرار گرفتند.

مديران بلند پايه دولت سپس در جلسه اي مشترك با مديران ارشد صنعت خودرو و قطعه سازي شرايط موجود اين صنعت را بررسي و راهكارهاي توسعه آن را تحليل كردند.

مهندس يكه زارع مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو در اين نشست گزارشي از عملكرد اين گروه صنعتي را براي حاضران تبيين كرد. در اين نشست قطعه سازان دغدغه هاي توليد كنندگان را تشريح كردند. همچنين مسئولان انجمن خودروسازان به بررسي و واكاوي شرايط صنعت خودرو پرداختند.

http://hadidnews.com/vdciyrap.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما