تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱
بزم شبانه در مشهد با قتل و دستگیری عامل جنایت به پایان رسید.
به گزارش حدیدنیوز، سرهنگ حسين بيدمشكي ،رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در این باره گفت: ساعت ۳ بامداد دوم ارديبهشت ماه سال جاري خبري مبني بر فوت مشكوك جواني ۲۵ ساله به علت خونريزي شديد از ناحيه گردن در بيمارستان رضوي مشهد به فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام و تيم بررسي صحنه جرم به همراه كاراگاهان ويژه مبارزه با جرايم جنايي در محل حاضر و با دستورات تخصصي قاضي وي‍ژه قتل تحقيقات وسيع خود را در اين باره آغاز كردند.

وی افزود: كاراگاهان مبارزه با جرايم جنايي در بازجويي هاي اوليه از همراهان فرد مقتول كه چند تن از دوستان او بودند به نتيجه اي نرسيدند اما با توجه به تناقض گويي هايي آنها، سه تن از اين افراد به عنوان مظنون به پليس آگاهي انتقال يافتند.

وي گفت: اين سه جوان در بازجويي هاي فني جداگانه به ناچار حقيقت را فاش كردند و در اعترافاتي صريح اظهار داشتند مقتول كه مجيد نام داشت همراه ۷ تن از دوستانش درشب حادثه براي تفريح به اراضي كشاورزي واقع در منطقه توس و جاده كوشك مهدي رفته بودند كه پس از شرب خمر بين او و يكي از دوستانش به نام مهدي درگيري لفظي به وجود آمده است.

اين نزاع با ميانجي گري دوستان ظاهرا تمام شده، اما در يك لحظه مهدي از پشت سر به مجيد حمله ور شده و با چاقو به گردن مقتول ضرباتي را وارد كرده و و متواري شده است. در اثر اين ضربات و خونريزي زياد، جوان ۳۰ ساله به بيمارستان رضوي انتقال يافته است.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با بيان اينكه پس از اعترافات مظنونان، متهم به قتل در مخفيگاهش دستگير و به ارتكاب جنايت اعتراف كرد گفت: متهمان اين پرونده با صدور قرار بازداشت از سوي مقام قضايي تحت نظر هستند.

سرهنگ بيدمشكي در پايان از خانواده ها خواست تا نظارت و كنترل صحيح و منطقي بر رفت و آمدهاي فرزندان خود داشته باشند و در مورد مخاطرات رفتارهاي غلط وآسيب هاي اجتماعي اطلاعات لازم را به آنان ارائه دهند تا از وقوع چنين وقايع تاسف باري پيشگيري شود.

وي تاكيد كرد: نهاد خانواده نقش بسيار موثري در شكل گيري شخصيت و رفتارهاي فردي و اجتماعي فرزندان دارد و پدران و مادران بايد با به كاربستن شيوه هاي صحيح فرزند پروري و حفظ آرامش و صميميت و اعتماد سازي در كانون خانواده نقش خود را در پرورش فرزنداني شايسته به خوبي ايفا كنند. http://hadidnews.com/vdciupar.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما