تاریخ انتشار :شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
مدیرکل زندان‌های استان تهران مدعی شد ادعای حیدری‌فر مبنی بر اینکه در یکی از جلسات دادگاه قانونی بودن بازداشتگاه کهریزک را تأیید کرده است، کذب خواند.
به گزارش حدیدنیوز، سهراب سلیمانی مدیرکل زندان‌های استان تهران، در گفتگو با تسنیم، اظهارنظر حیدری‌فر متهم ردیف دوم پرونده کهریزک مبنی بر اینکه مدیرکل زندان‌های استان تهران در جلسه‌ای که به دستور قاضی مدیرخراسانی به دادگاه آمده، قانونی بودن بازداشتگاه کهریزک را تأیید کرده، تکذیب کرد.

وی ادامه داد: من به هیچ‌وجه در آن جلسه قانونی بودن بازداشتگاه کهریزک را تأیید نکردم و این ادعا کذب محض است.

گفتنی است، علی‌اکبر حیدری‌فر متهم ردیف دوم پرونده کهریزک در آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده در جمع خبرنگاران درباره مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌ها داشته و در آن برخی جزئیات دادگاه را بازگو کرده بود اظهار داشت: آقای کامرانی اتفاقات دادگاه را افشا کرده و مدعی بود که مدیرکل سازمان زندان ها اعلام کرده بازداشتگاه کهریزک غیرقانونی است. در حالی که آقای سلیمانی مدیرکل زندان های استان تهران در جلسه دادگاه اعلام کرده بود بازداشتگاه قانونی بوده اما نظارتی بر روی آن انجام نمی شده است.

این در حالی است که غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها پیش از این بارها تأکید کرده بود که این بازداشتگاه زیرنظر این سازمان نبوده است. http://hadidnews.com/vdcirqar.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما