تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵
نشريه شماره 433 ايران خودرو حاوي مطالب تخصصي حوزه صنعت خودرو ايران و جهان منتشر شد و در روزنامه فروشي هاي سراسر كشور در اختيار علاقه مندان قرار گرفت.
شماره 433 هفته نامه ايران خودرو منتشر شد
به گزارش حدید نیوز؛ در اين شماره از هفته نامه ايران خودرو علاوه بر اخبار روز صنعت خودر ايران و جهان مطلب مفيد و خواندني در اختيار علاقه مندان قرار گرفته است.

گزارش خبري اين شماره هفته نامه ايران خودرو به گزارشي از نمايشگاه دوسالانه خودرو در شهر مسكو اختصاص يافته است. در صفحه استيج محصول اشكودا كودياك 2017 به خوانندگان معرفي شده است. مطلب جدال دوقلوها به مقايسه و رويارويي دو مدل از محصولات مزدا و فيات پرداخته است.


صفحه دانايي در مطلبي با تيتر خودرو اولي ها به بررسي بهترين و مناسبت ترين خودروها براي راننده هاي تازه وارد پرداخته است.


صفحه شتاب اين شماره از هفته نامه ايران خودرو به گزارش گراندپري بلژيك 2016 اختصاص يافته است. در بخش ديگري از صفحه شتاب گزارشي از مسابقه درگ قهرماني استان تهران در بوستان ولايت ارايه شده است.


تحليل شرايط حضور ايران خودرو در بازار روسيه با تيتر چهارگانه رقابتي نيز عنوان مطلب صفحه تحليل است كه نظر خوانندگان را به خود جلب مي كند.


براي پاسخگويي به درخواست خوانندگان، هفته نامه ايران خودرو از اين شماره با صفحه جديد موتور به چاپ مي رسد. در اين صفحه در مورد موتور، طرز كار آن و انواع موتورهاي موجود در گوشه و كنار جهان و تازه ترين تحولات مربوط به موتور خودروها مطالب متنوعي به چاپ خواهد رسيد. اولين صفحه موتور در شماره 433 نشريه ايران خودرو با تيتر قلب آهني سرآغازي بر مطالب متنوع اين موضوع در شماره هاي آينده است.


از ديگر عناوين و مطالب چاپ شده اين شماره از هفته نامه ايران خودرو مي توان به تيونينگ، نانو مواد در صنعت خودرو با عنوان عروسك روسي، آموزش طراحي خودرو، گفت و گو با قائم مقام مديرعامل شركت خدمات پس از فروش گواه، بررسي فني و معرفي هواپيماي جت تجاري فنوم 300 و... اشاره كرد.


علاقه مندان مي توانند شنبه هر هفته با مراجعه به كيوسك هاي اطلاعاتي سطح كشور نسبت به تهيه نشريه ايران خودرو اقدام كنند.

http://hadidnews.com/vdciquap.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما