تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴
عضو کمیسیون عمران مجلس نهم مطرح کرد

دلیل فراموشی موضوع نوسازی بافت فرسوده در دولت یازدهم

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم شورای اسلامی گفت: در دولت نهم و دهم رقمی را برای احیا و بازسازی بافت فرسوده در نظر گرفتند اما در این دولت متأسفانه بحث مسکن به‌خاطر سیاست‌های تورمی به فراموشی سپرده شد و هیچ نوع فعالیتی در این حوزه صورت نگرفت.
دلیل فراموشی موضوع نوسازی بافت فرسوده در دولت یازدهم
به گزارش حدیدنیوز؛ علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم وجود بافت فرسوده را یک معضل برای تهران و کشور عنوان کرد و گفت: در برنامه 4 و 5 توسعه اجرای برنامه سالانه 10 درصد نوسازی دیده شده بود که متأسفانه به‌درستی انجام نشد و اگر این موضوع عملیاتی می‌شد هم‌اکنون باید در تمام بافت ‌فرسوده، بازسازی صورت می‌گرفت که این امر نشان‌دهنده درست اجرا نشدن برنامه است و می‌توان گفت که این موضوع به‌نوعی به فراموشی سپرده شد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم رقمی را برای احیا و بازسازی بافت فرسوده در نظر گرفتند اما در این دولت متأسفانه بحث مسکن به‌خاطر سیاست‌های تورمی به فراموشی سپرده شد و هیچ نوع فعالیتی در این حوزه صورت نگرفت و هم‌اکنون در حالت بلاتکلیف مانده است.

خسروی بیان داشت: حدود 18 میلیون نفر در مناطق حاشیه‌ای و بافت فرسوده کشور در حال زندگی کردن هستند که دولت باید برای این میزان جمعیت فکری اساسی بکند و الّا در زمانی که حادثه‌ای رخ دهد علاوه بر خسارت‌های مالی، خسارت‌های جانی زیادی متوجه کشور خواهد شد.

این نماینده مجلس نهم افزود: دولت باید با ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیلات، کار را به خود مردم بسپارد و شهرداری هم با صدور مجوز ساخت در کمترین زمان ممکن مردم را نسبت به نوسازی بافت فرسوده تشویق نماید. http://hadidnews.com/vdcipuap.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما