تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۴
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از طریق وزارت ورزش و دفتر ریاست‌جمهوری پیگیر اختصاص دادن زمان پرواز مناسب برای ورزشکاران والیبالیست هستیم، گفت: این موضوع که مساله ملی برای کشور به شمار می‌رود باید دولت و مسئولان کشور آن را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش حدیدنیوز، سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به درخواست فدراسیون والیبال و وزارت ورزش از ریاست‌جمهوری به منظور اختصاص دادن پرواز چارتری برای اعضای تیم ملی والیبال، اظهار کرد: در مسابقات جهانی به دلیل انجام مسافرت در مسیرهای طولانی طبیعتا بازیکنان دچار خستگی می‌شوند و باید فرصت کافی برای استراحت و آماده شدن برای مسابقه بعدی برایشان فراهم باشد.

وی با بیان اینکه با تغییر آب و هوا و انجام رقابتی که ورزشکاران داشته‌اند نیازمند استراحت هستند تا بتوانند برای مسابقه بعدی آماده شوند، گفت: حیثیت ورزش ایران به ویژه در رقابت‌های بین‌المللی و جهانی به گونه‌ای است که باید امکانات و شرایط لازم برای حضور موفق آنها در این رقابت‌ها فراهم شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رقابت‌های جهانی و موفقیت در این رقابت‌ها از مواردی است که باید آن را ملی تلقی کرد و مسئولین شرایط لازم را برای ورزشکاران فراهم کنند، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون والیبال توانایی این را ندارد که در مورد زمان پرواز و اختصاص دادن فرصت بیشتر برای استراحت ورزشکاران فراهم کند از دولت و مسئولین انتظار می‌رود که چنین شرایطی را برای آنان فراهم کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان این موضوع را در دستور کار قرار داده که امیدواریم محقق شود البته از طریق دفتر ریاست‌جمهوری نیز فدراسیون والیبال پیگیر این مساله است، امیدواریم که به نتیجه بینجامد و همه سعی‌مان این باشد که شرایط مطلوب برای درخشش ورزشکاران فراهم شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران امشب در ششمین دیدار خود در لیگ جهانی رودروی ایتالیا قرار می‌گیرد. ملی‌پوشان ایران پس از این بازی فردا ساعت ۵ بامداد به وقت ایتالیا عازم هاوانا، پایتخت کوبا می‌شوند تا دو دیدار خود را برابر این تیم برگزار کنند.

تیم ملی والیبال ایران پس از این دو دیدار باید به تهران سفر کند تا خود را آماده دیدار برابر آلمان کند؛ دیداری که تنها ۵ روز پس از دیدار برابر کوبا باید در تهران برگزار شود. http://hadidnews.com/vdci5war.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما