تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۷
در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز خدمات جدید امداد خودرو ایران از جمله گلدن سرویس رونمایی شد.
رونمایی از خدمات نوین امداد خودرو ایران
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكوپرس در مراسم رونمایی خدمات جدید امداد خودرو ایران مهندس صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر رحمانی رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس و مهندس یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو حضور داشتند.

سید علی جعفری مدیر عامل امداد خودرو ایران در حاشیه نمایشگاه و در جمع خبرنگاران، خدمات جدید این شرکت را گلدن سرویس و رپید سرویس اعلام کرد و افزود: گلدن سرویس از جمله خدمات نوین برای مشتریان خاص ایران خودرو است که در این فرآیند، خودرو برای انجام سرویس های دوره ای و یا تعمیرات با در خواست مشتری صورت می گیرد.

وی افزود: در این طرح، مشتری طی تماس با شماره امداد خودرو ایران ۰۹۶۴۴۰ کارشناس امداد به محل مورد نظر مشتری مراجعه و خودرو را تحویل و پس از حمل توسط خودرو سوار، به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو، به انجام سفارش مشتری پرداخته و سپس کارواش شده به محل مورد نظر ایشان تحویل داده می شود.

مدیر عامل امداد خودرو ایران در مورد رپید سرویس گفت: این سرویس به عنوان طرح ویژه برای خریداران محصولات ایران خودرو تا یک ماه پس از تحویل خودرو برای جلب رضایت مشتریان به صورت فوری انجام می شود.

وی تاکید کرد: در این طرح،طی مدت یاد شده در صورت بروز هر گونه مشکل بدون محدودیت با ناوگان امدادی ایران خودرو و نمایندگی مجاز رفع مشکل می شود.

جعفری اظهار داشته: امداد خودرو ایران برای اولین بار در کشور اقدام به گرد آوری و تالیف کتاب در حوزه های مرتبط به خدمات امدادی و مرکز تماس کرده است که در نمایشگاه مذکور رونمایی می شود. http://hadidnews.com/vdchwxnx.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما