تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت مسکن مهر گفت: با این افزایش قیمت‌ها،‌ فلسفه وجودی مسکن مهر زیر سوال می‌رود.
به گزارش حدیدنیوز، اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش قیمت مسکن مهر در مراحل مختلف روی افرادی فشار می‌آورد که مسکن مهر با هدف کمک به آنها راه‌اندازی شده است. در واقع عملا قرار بود قشر کم‌درآمد که مشکل تامین مسکن داشتند با تسهیلات مسکن مهر خانه‌دار شوند ولی این پروسه عملا به قدری طولانی می‌شود و از طرف دیگر قیمت‌ها افزایش می‌یابد که خیلی‌ها از این گردونه خارج می‌شوند و توان تامین منابع برای دریافت وام‌ها را ندارند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تصریح کرد: دولت باید تلاش کند به سهم تسهیلات خود بیفزاید تا اینکه بخواهد فشار افزایش قیمت را به سمت افرادی ببرد که مشمول دریافت مسکن مهر می‌شوند در واقع دولت باید یارانه بدهد نه اینکه فشار را به خریدار کم‌درآمد وارد کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، افزایش قیمت مسکن مهر را تابعی از افزایش قیمت مسکن در کل کشور دانست و تصریح کرد: قیمت مسکن مهر هم تحت تاثیر بازار مسکن قرار گرفته که آن هم در نتیجه افزایش قیمت مصالح و بخش‌های وارداتی مثل آهن افزایش پیدا کرده است. http://hadidnews.com/vdchvznz.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما