تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
یکی از کارشناسان ارشد سازمان جاسوسی سیا گفت

رئیس سازمان سیا مسلمان است!

جان برنان سالها پیش در عربستان سعودی گرایش به دین اسلام پیدا کرده است.
رئیس سازمان سیا مسلمان است!
به گزارش حدیدنیوز، سایت آمریکایی مطبوعات آزاد برای مردم آزاد WND نوشت: یکی از کارشناسان ارشد سازمان جاسوسی سیا در امور دین اسلام اعلام کرد که باراک اوباما ریاست سازمان جاسوسی این کشور را به جان برنان که سالها پیش در عربستان سعودی گرایش به دین اسلام پیدا کرد، سپرده است. 

به گزارش WND، جان گوآندولو کارشناس اسبق اف بی آی در امور اسلام، مدتها پیش هشدار داد که اعضای اخوان المسلمین تندرو در دولت فدرال آمریکا درحال نفوذ هستند. اما گوآندولو می گوید: اوباما برنان را به ریاست سازمان سیا که نه تنها فردی "بی تجربه" است بلکه گرایش های اسلامی دارد و خود یک "مسلمان" می باشد، منتصب کرده است.

وی در ادامه گفت: جان برنان زمانی که دوره ای را در خدمت ایالات متحده در عربستان سعودی به سر می برد، رو به اسلام آورد. از طرفی واقعیت آزاردهنده دیگر اینست که عاملان سرویس های اطلاعاتی خارجی برنان، را زمانی که وی در یک موقعیت حساس در دولت آمریکا در یک کشور خارجی بود، استخدام کردند که این به معنای آن است که وی یا خائن می باشد و یا ناتوان از درک و تشخیص درست از نحوه رفتار در یک کشور خارجی است و همین موجب می شود که برنان گزینه مناسبی برای مدیریت اطلاعات مرکزی نامناسب باشد. 


جان برنان " رئیس جدید سازمان « سیا » "

در این مصاحبه که گفتگوشوندگان میهمان برنامه رادیویی بودند، از شنیدن خبر ریاست سازمان جاسوسی آمریکا توسط یک فرد مسلمان بسیار تعجب کردند و آن را یک شوخی پنداشتند.


لازم به ذکر است؛ مدتی که برنان به عنوان رئیس سازمان سیا در ریاض در سال ۱۹۹۰ خدمت می کرد، تمایلات خاصی به دین اسلام پیدا کرد، این مساله نه تنها وی را از ادامه فعالیت باز نداشت که تا پیش از انتصاب به عنوان رئیس سازمان سیا دارای عنوان رسمی معاون مشاور امنیت ملی در امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم می بود. http://hadidnews.com/vdchqxnz.23n-zdftt2.html
منبع : رویداد
نام شما
آدرس ايميل شما