تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۶
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رئیس هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن در جلسه صراحتا با جدایی دایی موافقت کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، محمدحسین نژاد فلاح پس از تعیین سرمربی جدید تیم پرسپولیس عنوان کرد: راه‌آهن قبلا با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس مخالفت کرده بود اما امروز رویانیان با ریاست محترم باشگاه راه‌آهن جلسه‌ای برگزار کرد و او اعلام کرد که حرفی ندارد.

وی ادامه داد: ما هم در جلسه هیئت مدیره دغدغه‌ای برایمان بود و به علت اینکه این دغدغه برطرف شود در همان جلسه با رئیس هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن یعنی آقای زنجانی تماس گرفتیم و او صراحتا اعلام کرد که اگر دایی بخواهد برود ما نمی‌توانیم به زور او را نگه داریم و حرفی درباره آمدنش به پرسپولیس نزدیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از این ما تماسی با دایی داشتیم و او هم صراحتا اعلام کرد آماده همکاری با بازیکنان است و گفت لیست بازیکنان و برنامه را اعلام خواهد کرد.

نژادفلاح درباره رفتنش به وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: من مدیرکل ورزش و جوانان کل استان تهران هستم و از صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتم و به وزارت ورزش به هیچ عنوان نرفتم. پس از اینکه از اداره کل ورزش و جوانان بیرون آمدم به این جلسه آمدم.

وی درباره اینکه آیا علی دایی به عنوان سرمربی قطعی پرسپولیس انتخاب شده تاکید کرد: روی کاغذ همه چیز برای ما قطعی شده است اما در فوتبال ایران هر چیزی بدیهی است. قرارداد دایی با باشگاه راه‌آهن هم ثبت نشده و یک همکاری داخلی بوده است به این ترتیب دایی آزاد است که به هر تیمی برود. من به عنوان یک هوادار پرسپولیس توصیه دارم که باشگاه راه‌آهن این حق را به ما بدهد تا انتخاب خود را داشته باشیم و این توقع از آنها وجود دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد علت عدم حضور علی پروین در این جلسه عنوان کرد: من خود با تاخیر به جلسه رسیدم هرچند که حضور علی پروین لازم و بهتر بود اما پروین اعلام کرد که هر کدام از گزینه‌هایی که هیئت مدیره از بین گزینه‌های مطرح شده انتخاب کند مورد تائید من هم هست. حضور پروین خوب بود اما با توجه به اینکه عجله داشتیم این امر صورت نگرفت.

وی در پایان یادآور شد: من خودم معتقد بودم سرمربی پرسپولیس باید ایرانی و یک پرسپولیسی باشد ضمن اینکه احترام به گزینه‌های مطرح شده از جمله ابراهیم‌زاده، درخشان و مایلی کهن می‌گذارم. به هر دلیل اینها سرمایه‌های ما هستند اما در این فصل امکان همکاری صورت نگرفت. http://hadidnews.com/vdch-kni.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما