تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
علي دايي به شدت از بازي ضعيف شاگردانش در بازي با سپاسي ناراحت و شاکي بود.
گرد و خاک دایی در رختکن پرسپولیس پر دو بازیکن را گرفت
هر چند بازيکنان علت نمايش نه چندان خوبشان را به تمرين نکردن ربط داده و مي‌گفتند بدنشان از شرايط خوب دور بوده اما آنها مي‌توانستند يک گل ديگر به سپاسي بزنند تا حداقل براي قهرماني و رسيدن به صدر گام بزرگي بردارند. دايي به محض دميدن سوت داور به رختکن رفت و براي لحظاتي با بازيکنان حرف زد...
 
* خيلي راحت قهرماني از دستمان پريد

دايي وقتي به رختکن رسيد دستور داد در را ببندند و هيچ فرد متفرقه‌اي داخل نشود. از آن جا که بازيکنان به خصوصيات اخلاقي او واقفند با ديدن سرمربي تيمشان فهميدند که او به راحتي رهايشان نخواهد کرد.



دايي به بازيکنان گفت: «معلوم نيست چه اتفاقي برايتان افتاده بود که نمي‌توانستيد بدويد. کاملا مشخص بود همه شما به تساوي بازي راضي بوديد چرا که هيچ حمله جدي بر روي دروازه حريف انجام نداديد.»



دايي از پريدن جام قهرماني صحبت کرد و گفت: «با اين تفاسير بايد خواب قهرماني را ببينيم. واقعا ديدن بازي بعضي از شما مرا شوکه کرده و نمي‌دانم چه بگويم.»



* گير دايي به چند بازيکن

دايي هيچ وقت دوست ندارد بعد از پايان بازي‌ها از بازيکن خاصي بازخواست کند اما نمايش نه چندان خوب بعضي از آنها باعث شده بالاخره صبر سرمربي سرخ ها تمام شده و او شروع به بازخواست آنها کند.



اولين بازيکن مدنظر دايي، محمد نوري بود. اين بازيکن نه تنها نتوانست نمايش خوبي داشته باشد بلکه در پايان بازي با يار حريف به زد و خورد پرداخت تا خطر اخراج از بيخ گوش او بگذرد.



دايي خطاب به نوري گفت: «چند بار گفتم حواستان به درگيري با بازيکنان حريف باشد. اين چه کاري بود کردي؟ اگر اخراج مي‌شدي نمي‌دانستي چه بلايي بر سر تيم مي‌آيد؟! اگر بازيکن خطا کرده بايد بگذاري داور تصميم بگيرد.»



سپس او خطاب به محمدرضا خلعتبري گفت: «آن چه ضربه‌اي بود زدي؟! اگر پاس مي‌دادي چه مي‌شد؟! اما همه شما بد بوديد و من از تماشاي بازي نااميد شدم.»



* تشکر دايي از نيلسون

علي دايي فقط از نيلسون راضي بود. دروازه‌بان برزيلي چندين بار اقدام به دفع توپ هاي حريف کرد تا يکي از ستاره‌هاي پرسپوليس لقب بگيرد. دايي با تشکر از نيلسون گفت: «نمي‌دانم اگر نيلسون را نداشتيم چند تا مي‌خورديم. آفرين نيلسون! خوب بودي، من از تو کاملا راضي‌ام.»



* اعتراض در گوشي بازيکنان

هر چند بازيکنان پرسپوليس جوابي به حرف هاي علي دايي ندادند و با سر پايين شنونده صحبت‌هاي سرمربي بودند اما آنها دوباره از شرايط بد مالي حرف زدند!



البته بازيکنان پرسپوليس مي‌دانند دايي هر چقدر هم ناراحت باشد در کنفرانس مطبوعاتي و رسانه ها از بازيکنانش حمايت خواهد کرد. اما دايي مدام با گفتن جمله «حيف شد» نشان داد به هيچ عنوان از اين تساوي راضي نيست و از اينکه بازيکنان نتوانستند سه امتياز را حفظ کنند ناراحت است. http://hadidnews.com/vdcgwn9x.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما