تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
سرلشکر باقری و سردار حاجی زاده در پیامهایی جداگانه مفتخر شدن سرلشکر سلیمانی به دریافت نشان ذوالفقار را تبریک گفتند.
دو مقام نظامی به سرلشکر سلیمانی تبریک گفتند
به گزارش حدیدنیوز ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.
 
در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«لایستوی القعادون من المومنین غیر اولی الضرر و المجاهدون فی سبیل الله باموالهم و انفسهم، فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم علی القاعدین درجه، و کلاً وعدالله الحسنی، و فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما-درجات منه و مغفره و رحمه، و کان الله غفورا رحیما» (سوره نساء-آیه ۹۵ و ۹۶)
 
    بیشتر بخوانیم:
    قاسم سلیمانی با «هاشم مِرقال» چه شباهتی دارد؟
 
برادر عزیز و ارجمندم، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی (دام عزه)
 
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
سلام علیکم
 
بی تردید پاداش مجاهدانی که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می کنند، اجری عظیم خواهد بود و ایستادگی جانانه در برابر عوامل اسکتبار و صهیونیسم و وهابیت و داعش جنایتکار در جبهه های عراق و سوریه ونبردهای سخت و طاقت فرسا در آوردگاه های بزرگ، از جناب عالی شخصیتی ولایتمدار و از جان گذشته در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی در اذهان جهانیان ترسیم نموده است. ملت شریف ایران و تمامی ملت های آزاده دنیا به فرزندان متدین و انقلابی این نظام الهی همچون جناب عالی مباهات و افتخار می نماید و سلامتی و موفقیت روز افزون شما، آرزوی همیشگی ماست. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
 
همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی صادر کرد.
 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سردار سرلشکر پاسدارحاج قاسم سلیمانی
 
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
با سلام و تحیات
 
دریافت نشان "ذوالفقار" از دست مبارک فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را به آن فرمانده مومن، انقلابی، ولایتمدار و خردمند و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح تبریک عرض می نمایم.
 
رجاء واثق دارم این اتفاق فرخنده ره آورد اخلاص، رشادت و فداکاری های هوشمندانه جنابعالی و خیل پاسداران انقلاب، مدافعین حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از امت اسلامی و مقابله با توطئه و فتنه بزرگ نظام سلطه و صهیونیسم و تروریسم تکفیری در منطقه است که تحت هدایت های حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) رقم خورده است.
 
تداوم موفقیت و افتخار آفرینی آن برادر عزیز و نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق ماموریت های خطیر محوله، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) را متواضعانه از ذات اقدس ربوبی مسئلت می کنم.
 
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
منبع: فارس http://hadidnews.com/vdcgnq9w.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما