تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۲
کاهش شاخص شهر تهران و تقویش شورایاریها و در کنار آنها بهبود وضع ورزش از مهم ترین دغدغه‌های شورای شهر است.
ارتقای شاخصه های شهرنشینی/ بهبود وضع ورزش شهر
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران‌پرس، با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر برنامه‌های چند تن دیگر از کاندیداها را بررسی کردیم که مهم ترین محورهای آن در زیر می آید:

معصومه آباد:شورای چهارم به ارتقای شاخصه های شهرنشینی خواهد پرداخت

معصومه آباد عضو ائتلاف خدمتگزاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «تهران پرس»، در رابطه با اولویت های شهری تهران و برنامه های خود برای ورود به انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مهم ترین اولویت شهر تهران بحث پاک سازی و سالم سازی هوای تهران است که در راستای ارتقای شاخصه های شهرنشینی باید صورت گیرد که در همین زمینه برنامه هایی مبتنی بر این اولویت ها و نیازهای شهری طراحی کرده ام.



این کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تبیین برنامه های خود، گفت: تأکید من در برنامه هایم بر توسعه حمل و نقل عمومی و تأکید بر سرمایه های اجتماعی است.



وی در ادامه به فعالیت هایش در دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و یادآور شد: در دوره پیشین تلاش کردیم شهر دوست دار سالمند، دوست دار کودک و دوست دار جانبازان و معلولین داشته باشیم تا شهر برای حضور این قشر از افراد جامعه مهیا باشد، از طرفی تلاش کردیم فضای اختصاصی بانوان را در فضای شهری ایجاد کنیم.



آباد در پایان خاطرنشان کرد: به طور کل قصد داریم در شورای چهارم تهران، راهبردهای ارتقای شاخصه های شهرنشینی را بررسی و پیاده کنیم که در آن به اولویت های نیاز شهری تهران خواهیم پرداخت.



امید قاسمی: تقویت شورایاری ها در اولویت برنامه‌های من است

امید قاسمی عضو ائتلاف شهر امید در گفتگو با تهرا‌ن‌ پرس در خصوص برنامه‌هایش برای شورای شهر اظهار داشت: موضوعات مختلفی مدنظر من برای شورای شهر است ولی ایجاد یک مدیریت یکپارچه شهری و جلوگیری از موازی کاری از مهم ترین مشخصه‌های برنامه من است.

وی افزود: حتی اگر ۳۱ نفر بودیم هم باشیم باید از شورایاری ها برای انجام فرآیندهای شهر بزرگی مانند تهران کمک بگیریم بنا براین باید یکی از برنامه‌های شورای چهارم حمایت و تقویت شورایاری‌ها باشد.

این عضو ائتلاف شهر امید در پایان ابراز امیدواری کرد که شورای شهر برنامه‌ای را داشته باشد که از تمام ظرفیت ‌های تهران به عنوان پایتخت استفاده‌شود.

سمیه بروجردی:شهر با نشاط، خانواده سالم با تکیه بر بانوان

سمیه بروجردی عضو ائتلاف شهر امید در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «تهران پرس»، ضمن تبیین برنامه های خود در حوزه شورای شهر، اظهار داشت: برنامه های من در حوزه سلامت خانواده و بانوان است، در این زمینه معضلاتی وجود دارد که نمونه آن عدم وجود کمیسیون سلامت و بهداشت در شورای اسلامی شهر تهران است.



این کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بر همین اساس تصریح کرد: مشکلات آلودگی هوا از عمده مشکلات بخش سلامت شهری است که باید با همفکری سازمان ها و نهادهای زیربط برطرف شود، همچنین در خانه های سلامت و فرهنگسراها باید کلینیک های درمانی با شرایط عادلانه در تمام مناطق تهران احداث شود.



وی افزود: در زمینه بانوان هم برنامه هایی با شعار شهر با نشاط، خانواده سالم با تکیه بر بانوان طراحی کرده ام.



بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بانوان را از لحاظ سلامت، ورزش، تفریح و نشاط حمایت کنیم تأثیر مثبتی در جامعه خواهیم گذاشت چرا که هرچه بانوان ساخته شوند، خانواده سالمی ساخته خواهد شد و به تبع جامعه سالمی هم خواهیم داشت.

خسرو دانشجو: دولت آینده، شورای شهر آینده و مدیریت شهری آینده در یک راستا قدم بردارند

خسرو دانشجو عضو ائتلاف خدمتگزاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «تهران پرس»، به بیان یکی از مهم ترین وظایف اعضای شورای شهر پرداخت و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شورای شهر انتخاب یک شهردار ولایتمدار و شجاع است که بتواند تصمیم گیری های خوبی در حوزه مدیریت شهری داشته باشد.

این کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: شورای شهر باید به گونه ای رفتار کند که نظرات مردم به واسطه اعضای آن به شورا انتقال یابد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید در حد کمال قائل به قوانین و مقررات بوده و از رانت خواری و رانت بازی پرهیز نمایند.

دانشجو با اشاره به اولویت های مد نظر اعضای شورای شهر، خاطرنشان کرد: مشکلات حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا، مسکن و بافت های فرسوده از جمله مشکلات کنونی شهر تهران است که دولت آتی باید با همکاری حداکثری با شورای تهران و مدیریت شهری شرایطی فراهم شود که از ظرفیت ها در راستای هم استفاده شود.



رضا زاده کمک به ورزش شهر از اولویت‌های برنامه من است

در شرایطی که تنها شش روز تا آغاز انتخابات شورای شهر تهران باقی مانده ، همچنان بسیاری از ورزشی ها و قهرمانان سابق تلاش زیادی دارند تا بتوانند به خیابان بهشت راه پیدا کنند.

قهرمان المپیک و قهرمان جهان در رشته وزنه برداری و رئیس کنونی فدراسیون وزنه برداری نیز یکی از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر است که به نظر می رسد شانس زیادی برای ورود به خیابان بهشت داشته باشد.

حسین رضازاده عضو ائتلاف خدمتگزاران در همین ارتباط در گفتگو با تهران پرس">تهران پرس، گفت: من تنها برای کمک به ورزش شهروندی و همگانی و همچنین ورود به بخش های اجتماعی و فرهنگی در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر ثبت نام کردم.

رئیس کنونی فدراسیون وزنه برداری در ادامه افزود: کمک به جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی و کمک به اشاعه ورزش شهروندی یک نیاز همگانی در تهران است و به همین دلیل نیز فکر می کنم با توجه به تجربه مدیریتی خود بتوانم در شورای شهر تهران اثرگذار بوده و منشا اثرات مفید و خیری در آینده برای تهرانی ها باشم.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون در شرایط کنونی کارش به بهترین شکل در حال انجام شدن است و اگر به امید خدا از سوی مردم بار دیگر برگزیده شوم و این بار راهی شورای شهر شوم بیشتر از گذشته باید وقت بگذارم و نه تنها به امورات فدراسیون بیش از گذشته رسیدگی کنم بلکه برای مردم در شورای شهر نیز وقت کافی را قائل شوم. http://hadidnews.com/vdcgn39x.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما