تاریخ انتشار :شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو گفت: تمام خودروهاي كپچر كه در سري اول عرضه اين محصول با موعد تحويل مرداد و شهريور به فروش رسيده، طبق برنامه تحويل خريداران شده و هيچ تعهد معوقه اي در اين طرح وجود ندارد.
براي فروش كپچر هيچ تعهد معوقه اي نداريم/ در قرارداد با رنو، توليد كپچر پيش بيني شده است

مصطفي خان كرمي مطالب مطرح شده در برخي رسانه ها مبني بر تاخير در تحويل خودروهاي كپچر را رد كرد و گفت: در سري اول عرضه محصول كپچر حدود 140دستگاه با زمان تحويل مرداد و شهريورماه فروخته شد كه تمامي اين خودروها تحويل مشتريان شده است. همزمان با اين واگذاري ها 25دستگاه كپچر هم مازاد بر قراردادهاي منعقد شده وجود داشت كه براي عرضه به مشتريان در اختيار نمايندگي هاي برتر گروه قرار گرفت.

وي با بيان اينكه 94خودرو نيز با موعد تحويل مهرماه پيش فروش شده است، اظهار كرد: 700دستگاه كپچر از بندر جبل علي امارات ترخيص شده و در چند روز آينده به ايران مي رسد، از اين رو براي انجام تعهدات مهرماه و همچنين 500دستگاه تعهد آبان ماه هيچ مشكلي وجود ندارد و خودروها در موعد مقرر تحويل خريداران خواهد شد.

خان كرمي ادامه داد: در يكي دو هفته آينده نيز 700دستگاه كپچر ديگر ترخيص خواهد مي شود و تحويل 500دستگاه خودرو در آذر ماه نيز بدون هيچ تاخيري صورت خواهد گرفت.

معاون فروش ايران خودرو گفت: براساس شرايطي كه ذكر شد و با توجه به تقاضاي نمايندگي ها و مشتريان براي خريد كپچر، حدود 300دستگاه از اين خودرو كپچر مازاد  بر قراردادهاي منعقد شده در سري اول، براي ايام مبارك عيد قربان تا عيد غدير به علاقه مندان به اين محصول واگذار خواهد شد.

وي همچنين در مورد برنامه ايران خودرو براي توليد خودروي كپچر گفت: قرارداد همكاري مشترك گروه صنعتي ايران خودرو با شركت رنو به روال بسياري از قراردادهاي مرسوم در صنعت خودرو به گونه اي تنظيم شده كه پس از واردات محدود اوليه جهت ارزيابي بازار، وارد مرحله توليد شده و در صورت موفقيت محصول به سمت افزايش سهم توليد داخل پيش خواهد رفت.

خان كرمي ادامه داد: قرارداد خودروي كپچر هم در مرحله واردات «سي.بي.يو» اوليه است ولي پيش بيني لازم براي مرحله توليد نيز انديشيده شده است.

وي در تشريح ويژگي هاي خودرو كپچر گفت: موتور رنو کپچر مجهز به توربوشارژر و مصرف آن پنج ونيم لیتر در صد کیلومتر است. این موتور علاوه بر 120 اسب توان، 190 نيوتن متر گشتاور در دور دو هزار تولید می كند و به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوبل EDC مجهز است.

خان كرمي افزود: به مشتریان توصیه می کنم که با مطالعه دقیق مشخصات فنی و امکانات این خودرو از طریق سایت رسمی شرکت به نشانی www.ikco.ir  شناخت بهتری از آن به دست آورند تا با این کار ضمن دست یابی به اطلاعات عملکردی و تجهیزاتی کپچر هرگونه ابهامی را در خرید این خودرو از میان بردارند.

منبع:ایکو پرس

http://hadidnews.com/vdcg3x9w.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما