تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
توسط شرکت راهبر شارویژن صورت می گیرد

خودرو روسی زیرکانه وارد بازار خودرو ایران می شود

بزرگترین خودروساز روسیه نیز تلاش می کند با شناخت کامل ابعاد بازار خودرو، محصولات خود را وارد بازار کند.
خودرو روسی زیرکانه وارد بازار خودرو ایران می شود
 به گزارش حدیدنیوز، در حالی که بازار خودرو ایران به عرصه تنگاتنگ رقابت برای خودروسازان خارجی تبدیل شده، بزرگترین خودروساز روسیه نیز تلاش می کند با زیرکی خاص و شناخت کامل ابعاد بازار خودرو، محصولات خود را وارد بازار ایران کند.

در شرایط فعلی که به نظر می رسد خودروسازان کره ای و چینی در تصاحب و افزایش سهم از بازار خودروهای وارداتی، رقابت سنگینی را دنبال می کنند، شرکت خودروسازی لادا تلاش دارد تا با شناخت دقیق از وضعیت رقابت برندهای خارجی فعال در بازار ایران و همچنین سلیقه و ذائقه مصرف کنندگان ایرانی، حضور تاثیرگذار خود در بازار را محقق کند.

این خودروساز بزرگ کشور روسیه در سال های اخیر از طریق همکاری نزدیک با شرکت رنو فرانسه تلاش کرده است تا دوران پوست اندازی را تجربه کند و با استقرار دانش فنی روز دنیا در زمینه طراحی و تولید، محصولات خود را در خارج از مرزهای روسیه عرضه کند. از همین رو تحرکات این شرکت در بازارهای منطقه ای و بین المللی آغاز شده و ایران نیز به عنوان یکی از بازارهای هدف این شرکت تعیین شده است.

در همین حال نماینده رسمی محصولات لادا روسیه در ایران از معرفی محصولات این شرکت با هدف افکارسنجی در نمایشگاه های خودرو سراسر کشور خبر داد.

مدیر ارتباطات شرکت راهبر شارویژن، با اشاره به استقبال پرشور و کم نظیر مردم تبریز و مقامات استانی، از نمایش خودرو جدید «لادا» در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در این شهر خبر داد.

وی با بیان اینکه به منظور اطلاع رسانی و ارزیابی بازار، محصول «گرانتا» در نمایشگاه تبریز معرفی و در معرض دید عموم قرار گرفت، اظهار داشت: به زودی و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در یک مراسم رسمی از محصولات لادا در ایران رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه محصولات لادا و علاقه آنان برای خرید نخستین محصول این خودروساز روس در ایران، تصریح کرد: جدای از برنامه ریزی برای آشنایی هر چه بیش تر مردم خطه آذربایجان شرقی با خودرو جدید لادا در تبریز، در نظر داریم تعداد نمایندگی های این خودرو روسی را در منطقه شمال غرب ایران افزایش دهیم.

به گفته وی، گارانتی خودرو پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر است و تعداد نمایندگی ها در حال حاضر حدود ۳۰ نماینده و تا اواخر سال به ۲۰۰ نمایندگی قابل افزایش است که برای ارائه بهترین خدمات و مشتری مداری، در کمترین زمان ممکن در حال تجهیز هستند.

وی در پایان از اخذ پنج گواهینامه بین المللی(ISO) در سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، سیستم مدیریت سنجش رضایت مندی مشتری، سیستم مدیریت کیفیت، سیستم یکپارچه مدیریت و سیستم مدیریت زیست محیطی از سوی این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های شرکت شارویژن ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و مورد نیاز مشتریان محصولات لادا در ایران است و به همین منظور تصمیم داریم تا تمام زیر ساخت های مربوط به این حوزه تا پیش از عرضه محصول به بازار آماده و فعال شده باشد.


http://hadidnews.com/vdcfyxd0.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

رضا
اتفاقا برندخودرولاداقبلاداخل ایران جوابشوپس داده ومردم هم خیلی راضی بودن حالاهم که داره میادباخدماتی که اعلام شده توبازارایران موفقیت زیادی نصیبش میشه/فقط خداکنه ازخودروسازهای مالابیگریو راه نندازن؟