تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۳
برخی منابع آگاه پشت پرده‌ دیگری از تلاش‌های "حلقه عزل و استعفای اجباری" فرهاد دانشجو را بازگو کردند.
جزئیات جدید از اقدامات "حلقه عزل و استعفای اجباری" فرهاد دانشجو
پس از انتشار اخباری درباره عزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، برخی منابع آگاه پشت پرده‌ دیگری از تلاش‌های "حلقه عزل و استعفای اجباری" فرهاد دانشجو را بازگو کردند.

به گزارش حدیدنیوز، بهمن یزدی صمدی یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد روز گذشته علیرغم تکذیب سایر اعضا، موضوع وجود صورتجلسه‌ای درباره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را تایید کرد اما منکر تغییر فرهاد دانشجو شد. در حالی که منابع آگاه از نامه‌ای خبر می‌دهند که صورتجلسه مذکور بر اساس این نامه تنظیم شده است.
در این نامه که توسط یکی از نهادهای نظارتی تنظیم و اطلاعات آن با هدایت و همکاری یکی از اعضای با سابقه هیئت موسس دانشگاه آزاد در اختیار این نهاد گذاشته شده خطاب به فرهاد دانشجو آمده است که اطلاعات و مدارکی درخصوص اسناد مالی، عمرانی، بانکی،‌ حساب‌های دانشگاه، رزومه برخی مدیران، جذب اعضای هیئت علمی و ... به صورت آنی به این نهاد اعلام کنند.
منابع آگاه می‌گویند: بر اساس اطلاعات موثق دلیل اصلی و بهانه برخی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد برای تنظیم صورتجلسه عزل فرهاد دانشجو همین نامه بوده است و همانطور که اشاره شد با هماهنگی و همکاری یکی از اعضای هیئت موسس دانشگاه آزاد تنظیم و اتهاماتی را نیز در این نامه به مدیریت دانشگاه آزاد وارد آورده است.
"حلقه عزل و استفعای اجباری" رئیس دانشگاه آزاد از ۳ هفته پیش جلساتی را در محدوده خیابان‌های ویلا و ایران‌زمین شهرک غرب برگزار کرده‌اند که محور اصلی جلسات افزایش اعضای این حلقه و افراد موثر در جناح‌های سیاسی و نهادهای مختلف است.
منابع آگاه می‌گویند: سوال این است چرا این نامه دو روز قبل از اتمام دولت دهم خطاب به رئیس دانشگاه آزاد ارسال شده است و چه ارتباطی میان برخی اعضای هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با تنظیم‌کنندگان این نامه مخدوش وجود دارد.
لازم به ذکر است اصل این نامه در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار دارد که در صورت لزوم منتشر خواهد شد. http://hadidnews.com/vdcfj0d0.w6dtmagiiw.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما