تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۴
مدل مفهومی پژو Exalt saloon از سوی خودروساز فرانسوی پیش از نمایش رسمی در نمایشگاه خودرو پکن در هفته آینده به صورت تصادفی رونمایی شد.
به گزارش حدیدنیوز، مدل مفهومی‌پژو Exalt saloon از سوی خودروساز فرانسوی پیش از نمایش رسمی‌در نمایشگاه خودرو پکن در هفته آینده به صورت تصادفی رونمایی شد.



این مدل براق چهاردرب که دارای طراحی تحسین برانگیزی است دارای یک پیشرانه هیبریدی بوده و پژو از آن به عنوان مواد اریجینال نام برده است. پژو به صورت اتفاقی یک تصویر از این خودرو و شرح مختصری از آن را به رسانه‌های فرانسه در روز گذشته ارسال کرد که در این تصویر استفاده از مواد نواورانه همچون مس در بدنه خودرو به چشم می‌خورد.

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که استفاده از مواد طبیعی به یک مشخصه برای طراحی‌های مدل‌های آینده این شرکت تبدیل خواهد شد. تامین انرژی این مدل مفهومی‌با سیستم رانش تمام چرخ از مخلوط بنزین به همراه یک موتور الکتریکی است که با هم قدرتی در حدود ۳۳۵ اسب بخار را تشکیل می‌دهند.

فضای داخلی کابین نیز با امثال آبنوس ،چرم و فولاد نشان دهنده استفاده پژو از مواد جدید خواهد بود که بهصورت کلی دارای ابعاد ۴٫۷۳ متر طول و ۱٫۳۱ متر ارتفاع برای چهار مسافر به همراه بار خواهد بود. انتظار می‌رود جزئیات بیشتر پیش از آغاز به کار نمایشگاه پکن در یکشنبه هفته آینده اعلام شود. http://hadidnews.com/vdcefz8w.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما