تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۷
مدير عامل شركت ايران خودرو تبريز از توليد انبوه سه محصول سورن سال، سورن توربوشارژ و سمند LX سال درسال 97 در اين شركت خبر داد.
توليد 100 هزار دستگاه خودرو در پايگاه ايران خودرو تبريز
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكو پرس، حمید حاجی زاد منصور با بيان اين مطلب  گفت: طبق برنامه ريزي انجام شده در سال جاري در شركت ايران خودروي تبريز، 100 هزار دستگاه خودرو توليدمي شود كه فروش این تعداد از طریق شبکه نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو صورت خواهد گرفت.
 
وي افزود: شرکت ایران خودرو تبریز در سال 96 با تعریف اقدامات پیشگیرانه و استانداردسازی فرآیندهای موثر در کیفیت محصولات،  موفق به ارتقاء رتبه  کیفی دو محصول سمند و سورن از یک ستاره به دو ستاره شد و ارتقاء سطح کیفی دو محصول مذكور  به سه ستاره شدن را در سال 97 در برنامه دارد.
 
حاجی زاد منصور در زمينه برنامه صادراتي ايران خودرو تبريز، اظهار كرد: اين شركت پارسال موفق به صادرات 480 دستگاه سمند به كشور عراق و 96 دستگاه سمند به صورت SKD به سنگال شد.
 
وي همچنين از ديگر برنامه صادراتي اين شركت در سال گذشته را صادرات 117 دستگاه خانواده سمند از جمله سمند بنزيني ال ايكس با موتور اي اف7، ‌سمند ال ايكس، سمند اي ال ايكس با موتور اي اف 7  به كشور هاي  آذربایجان، ارمنستان، سنگال و عراق عنوان كرد.
 
حاجی زاد منصور با اشاره به اين که ایران خودرو تبریز در توسعه صنعت قطعه سازی این استان بسیار موثر بوده است، گفت: به منظور كاهش هزينه هاي لجستيكي و پاسخ  دهي سريع به ايرادات كيفي، تعدادي از قطعه سازان دراين سايت توليدي مستقر شده اند كه اين امر باعث افزايش و توسعه صنعت در این منطقه خواهد شد .
 
 
وي  درپایان خاطر نشان کرد: ایران خودرو تبریز با تکیه بر نیروی جوان و فعال خود از بدو تاسیس تاکنون توانسته است تولید بیش از 700 هزار دستگاه انواع خودروی سواری را محقق سازد. http://hadidnews.com/vdcdo50s.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما