تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
در دومین روز از همایش صنعت خودرو كه در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد برگزار شد از نمایندگی‌های برتر ایران‌خودرو تقدير شد.
از نمایندگی‌های برتر ایران‌خودرو تقدیر شد
به گزارش حدید نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این نمایندگی‌ها بر اساس ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت که سالیانه توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌شود، بالاترین امتیازها را در ارزیابی سال 94 کسب کرده اند.

نيمي از شاخص رتبه نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز خودرو بر اساس رضایت مشتریان و 50درصد هم بر اساس وضع نیروی انسانی، تجهیزات تعمیرگاهی،‌ فضای تعمیرگاه و آراستگی نمایندگی ارزیابی می شود.

 کاظم والی صاحب امتیاز نمایندگی  4001863 از تبریز، ایرج دیلمقانی صاحب امتیار نمایندگی 4001938 از نقده، محسن جلیلی صاحب امتیاز نمایندگی 4004002 از یزد، حسین حق‌پرست صاحب امتیاز نمایندگی 4003356 از بهشهر، یوسف رضی‌پورجویباری صاحب امتیاز نمایندگی 4003336 از ساری، نمايندگي هايي بودند كه در اين همايش مورد تقدير قرار گرفتند.

این نمایندگی‌ها با ارائه بهترین خدمات در فضایی بسیار مناسب، دارا بودن بالاترین استانداردها و اجرای طرح‌های ابتکاری موفق به کسب بیشترین میزان رضایت مشتری و کسب حداکثر امتیاز ارزیابی و به عنوان برترین نمایندگی‌های ایران‌خودرو معرفی شدند.

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با محوریت فروش و خدمات پس از فروش، در روزهای 24 و 25 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد http://hadidnews.com/vdcdfz0s.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما