تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعتین، ائتلاف در جریان اصولگرا را قبول دارد، گفت که آقایان پورمحمدی، سعیدی‌کیا و محسن رضایی هم می‌توانند به ترکیب ائتلاف ۲+۱ اضافه شوند.
به گزارش حدیدنیوز، حجت‌الاسلام رضا آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آنچه در بین جامعه مدرسین، جامعه روحانیت و حتی جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح است این است که کاندیداهای اصولگرا نهایتا روی یک فرد به توافق برسند.

وی افزود: هنوز معلوم نیست چه کسانی در عرصه انتخابات حضور خواهند یافت اما نظر اصولگرایان این است که با کسانی که می‌خواهند وارد عرصه شوند صحبت کنند و تلاش شود بلکه بتوانند آنها را به توافق برسانند.

نماینده مردم قم در مجلس یادآور شد: نظر ما این است که همه کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند ثبت‌نام کنند و به میدان بیایند و تبلیغات و کار انتخاباتی خود را داشته باشند اما در نهایت هر کدام رای بیشتری داشت و زمینه رای‌آوری او بیشتر از سایرین بود بقیه او را کمک کنند.

آشتیانی اضافه کرد: فضا باز است که اگر دیگران هم خواستند به میدان بیایند، به همین صورت توافق کنند و ملتزم شوند که اگر در ادامه کسی رای‌آوری داشت و بقیه نداشتند آنها کنار بروند و کمک کنند که او رای بیاورد.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان با بیان اینکه جامعتین اصل این توافق و ائتلاف بین حدادعادل، ولایتی و قالیباف را قبول دارد، خاطرنشان کرد: از نظر ما مانعی نیست که کسانی دیگر هم وارد ائتلاف شوند مثلا آقایان پورمحمدی، سعیدی‌کیا و محسن رضایی که بحث کاندیداتوری‌شان مطرح است می‌توانند در ائتلاف جریان اصولگرا حضور داشته باشند. http://hadidnews.com/vdcdfj0f.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما