تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۸
تا به حال تصور کرده اید که اگر مانند فیلم های تخیلی تمامی وسایل به ابعاد غول آسایی می رسیدند در برخی موارد که مشکلات زیادی داشت اما در برخی موارد نیز بسیار جالب می شد ؟؟!! دقیقا همین تصور را سازنده بزرگترین تبلت دنیا دارد.
تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
به گزارش حدیدنیوز به نقل از کنجکاو، بزرگترین تبلت دنیا که از آن به عنوان میز قهوه خوری نیز استفاده می شود دارای ابعادی به اندازه ۴۶ اینچ می باشد که قابلیت نصب بروی دیوار و قرارگیری بر روی استند مخصوص به خود به عنوان میز را دارا می باشد. 



این تبلت زیبا و جذاب که Ideum's Platform ۴۶ نام دارد بزرگترین دستگاه با سیستم عامل اندروید به شما می رود که کاربران آن می توانند دقیقا تمام کار هایی که با یک تبلت کوچک انجام می دهند را با آن نیز انجام دهند. این تبلت زیبا و بزرگ مناسب برای طراحان و کودکان و حتی برای افراد بزرگسال می باشد. 



مشخصات آن شامل سی پی یو چهار هسته ای با ۳.۷ گیگا هرتز فرکانس می باشد و همینطور صفحه نمایش دارای مولتی تاچ و کیفیت Ultra HD و رزولوشن ۱۰۸۰ هست. حافظه داخلی این وسیله ۵۰۰ گیگابایت می باشد که خیال افراد را از پر شدن حافظه راحت کند.

این تبلت زیبا مناسب مکان های عمومی و منازل بوده و در اشکلا و طراحی های مختلف عرضه می شود. http://hadidnews.com/vdcd5n0x.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما