تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۳
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی/

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها پایان یافت

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان داد.
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها  پایان یافت
به گزارش حدیدنیوز، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه این دوره نمایشگاه گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مجموعه کسانی هستند که برای مردم حرف می‌زنند. اتفاقات و رفتارها را به چشم مردم نزدیک می‌کنند.

محمد جعفر محمدزاده گفت: اهالی رسانه در این ملک متمدن که هزاران سال گفت‌وگو در تاریخ خود ثبت کرده و اصحاب نخبه این کشور هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران کسانی هستند که برای مردم محترم و مهم‌اند پس حرف‌هایشان شنیدنی و باورکردنی است.

وی با بیان اینکه جایگاه مهم بودن را مردم به ما بخشیدند ادامه داد: شعار نمایشگاه امسال کلام صادقانه و نگاه منصفانه بود که هویت ما خبرنگاران در گرو این شعار است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد ادامه داد: جامعه از ما صداقت و درستی می‌طلبد چون ما را دیده‌بان خود قرار داده است.

وی ادامه داد: یک خبر وقتی مخابره می‌شود دیگر متعلق به خبرنگاران نیست و آن خبر متعلق به همه مردم است. مردم را صاحب خبر بدانید و برای دلخوشی برخی، برخی دیگر را نرجانید.

محمد‌زاده با بیان اینکه در تحلیل‌ها نگاه منصفانه داشته باشیم ادامه داد: در این ۸ روز با این محور نمایشگاه را شروع و تمرین کردیم که نگاه منصفانه و کلام صادقانه داشته باشیم و باید خبرنگاران این شعار را جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: خوبی‌های نمایشگاه متعلق به همه است و برای خوب بودن باید تلاش کنیم.



همچنین در ادامه این مراسم احمد عبدالقادر از خبرنگاران کنیایی شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: کشور ایران با آنچه فکر می‌کردم متفاوت بوده است. بصیرت و امکانات این کشور کاملا با کشورهای غربی برابری می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات جهان اسلام گفت: دولت ایران ابتکار عمل را به دست گرفته است و ما با شرکت در این نمایشگاه چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم.

این خبرنگار کنیایی افزود: کشورهای دیگر هم باید از این ابتکار ایران حمایت کنند. http://hadidnews.com/vdcd.n0j2yt0n9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما