تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
عضو هیئت حقوق بشر و استاد فقه مقارن موسسه عالی قضایی عربستان، عناصر تکفیری را "سگان جهنم" توصیف کرد و از علما خواست تا علیه آنها موضع قاطعی بگیرند.
سگان جهنم و سرچشمه شرارت
به گزارش حدیدنیوز به نقل از شبکه العالم، "عبدالعزیز الفوزان" در صفحه "تویتر" خود با حمله به گروههای تکفیری نوشت: عناصر تکفیری و عاملان حملات و بمبگذاری ها همچنان در زمین فساد می کنند به گونه ای که امروز دو جوان تونسی کمتر از ۲۰ سال به ترتیب خود را جلوی یک هتل و در محل مقبره بورقیبه منفجر کردند.





وی با اشاره به "خرسندی و شادمانی گسترده دشمنان از وجود این گروههای تکفیری تروریستی" گفت: دشمنان از اقدامات این گروهها به شدت شادمان می شوند، و از این اقدامات استفاده کرده تا ثبات ما را بر هم  زنند و امنیت ما را در معرض خطر قرار داده و وجهه ما را تخریب کنند، و به مقابله با دین ما برخاسته و در امور داخلی ما دخالت کنند.





الفوزان از علما خواست تا با قاطعیت جلوی این تکفیری ها بایستند و با آنها مقابله کنند.





وی این تکفیری ها را مشتی افراد نادان و جاهل توصیف کرد که با شرایط کنونی و آینده امت اسلامی بازی و ماجراجویی می کنند.





الفوزان این سوال را مطرح کرد که تا کی باید درقبال این افراد نادان و جنایتکار سکوت کرد؛ افرادی که با شرایط کنونی و آینده امت بازی می کنند و امنیت آن را برهم می زنند و جوانان امت را فریب می دهند و تصور می کنند که کار خوبی انجام می دهند.







وی گفت که آنها (تکفیریها) "سگان جهنم و سرچشمه شرارت و بدی هستند."





الفوزان پیش از این نیز با حمله به شبکه القاعده گفته بود: اگر می خواهند امت اسلامی پیروز شود، باید از شرارت علیه آنها دست بردارند و دخالت نکنند زیرا دخالت آنها باعث دخالت و ورود نیروهای بیگانه می شود. http://hadidnews.com/vdccxsqi.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما