تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور 14 آذرماه لایحه بودجه سال 96 را به مجلس تقدیم خواهد کرد.
روحانی 14 آذر لایحه بودجه سال 96 را به مجلس ارائه می‌دهد
به گزارش حدیدنیوز؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌و‌گو با میزان، درباره زمان ارائه لایحه بودجه سال 96 از سوی دولت به مجلس اظهار کرد: هنوز رسما درباره این موضوع چیزی به مجلس اعلام نشده است اما رئیس‌جمهور در اظهارات و سخنرانی امروز خود در مشهد به این موضوع اشاره داشته که لایحه بودجه 96 را یکشنبه 14 آذر تقدیم مجلس خواهد کرد.

وی افزود: طبق روال قانونی دولت تنها تا 15 آذرماه فرصت دارد که لایحه بودجه سال 96 را به مجلس ارائه دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: پس از ارائه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس این لایحه به کمیسیون‌های مجلس ارائه خواهد شد تا نمایندگان در فرصت دو هفته‌ای خود نظرات خود را ارائه دهند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: پس از ارائه نظر نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی، لایحه بودجه برای بررسی و جمع بندی نهایی به کمیسیون تلفیق ارجاع داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمیسیون تلفیق مجلس ظرف مدت قانونی 3 تا 6 هفته باید لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داده و پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: پس ازپایان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق این لایحه برای بررسی در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار می‌‍گیرد. http://hadidnews.com/vdccx1q1.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما